Dårlig tegn?

Klarer ikke la vær å tenke på at eg ikke har et snev av kvalme enda. Er det et dårlig tegn? Har vært kvalm de andre svangerskapene. Før positiv test. Og nå er eg 5+5 og ikke vært kvalm enda?

andre som heller ikke er kvalm eller vært det i tidligere svangerskap og det har gått bra?

Med min første så hadde jeg ingen «symptomer» i begynnelsen. Var kanskje trøtt og røyken smakte rart. Kvalme hadde jeg ikke. Og jeg fikk en frisk gutt, du skal ikke bekymre deg, men nyte det!
 
Med min første så hadde jeg ingen «symptomer» i begynnelsen. Var kanskje trøtt og røyken smakte rart. Kvalme hadde jeg ikke. Og jeg fikk en frisk gutt, du skal ikke bekymre deg, men nyte det!

nå fikk jeg sett et bankende hjerte på søndag :D så vet det går fint enn så lenge. Men veldig rart at eg har vært så ekstremt dårlig med de andre to hele svangerskapet. Og nå omtrent ingenting.
 
Klarer ikke la vær å tenke på at eg ikke har et snev av kvalme enda. Er det et dårlig tegn? Har vært kvalm de andre svangerskapene. Før positiv test. Og nå er eg 5+5 og ikke vært kvalm enda?

andre som heller ikke er kvalm eller vært det i tidligere svangerskap og det har gått bra?

Jeg var så og si ikke kvalm i det hele tatt i mitt første svangerskap. Ganske deilig i grunn! Ingen vonde pupper heller ;) Fikk en frisk og fin gutt :happy:
 
I mitt første sv.skap var jeg veldig dårlig hadde hypermessig. I mine 3 andre sv.skap har jeg hatt kvalme med litt oppkast fra tid til annen. Men alle har jeg ikke vært noe kvalm av betydning før nærmere 7 uker. Tror det må ganske høy hcg før jeg reagerer noe. Jeg merker jeg er litt små uggen etter og ha spist men ikke kvalm. Er i dag 5+3
 
Back
Topp