Dårlig tegn?

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Klarer ikke la vær å tenke på at eg ikke har et snev av kvalme enda. Er det et dårlig tegn? Har vært kvalm de andre svangerskapene. Før positiv test. Og nå er eg 5+5 og ikke vært kvalm enda?

andre som heller ikke er kvalm eller vært det i tidligere svangerskap og det har gått bra?
 
Det er jo ikke alle som blir kvalme? Kjenner selv flere som ikke hadde ett eneste symptom utenom tretthet hele svangerskapet :happy:
 
Det er jo ikke alle som blir kvalme? Kjenner selv flere som ikke hadde ett eneste symptom utenom tretthet hele svangerskapet :happy:

Sant nok! Husker bare jeg leste i forrige svangerskap at kvalme var et godt tegn..:yuck:
 
Sant nok! Husker bare jeg leste i forrige svangerskap at kvalme var et godt tegn..:yuck:

det har eg også lest, men jeg var ekstremt dårlig når det endte i MA. Så det hjalp ikke så mye da.
I de to forje svangerskapene spydde jeg hele dagen frem til uke 20 med eldste og uke 25 med yngste.
 
Tenker at du skal nyte det :) jeg var så kvalm i starten (fra 3+4) at jeg måtte fortelle det til en del på jobben. Men nå de siste dagene (5+1 i dag) har jeg ikke vært spesielt kvalm så nå angrer jeg på at for mange vet det.
 
Sant nok! Husker bare jeg leste i forrige svangerskap at kvalme var et godt tegn..:yuck:
Symptomer er vel alltid et godt tegn :hilarious: men er jo en trøst at det ikke MÅ være dårlig nytt å ikke ha symptomer :angelic:
 
5+3 og ikke kvalm. Kun trøtt, ømme bryster og mensmurringer.. Leste noe om at kvalmen ofte kommer i uke 6-7?
 
Jeg var kvalm i starten, men nå har det gått over litt. Kjenner at jeg også bekymrer meg litt for det, men samtidig har jeg ikke vært så veldig kvalm de andre gangene heller. Mest første gangen, men da i forbindelse med migreneanfall.

men så kommer jeg på at brystene mine er veldig vonde, og jeg føler jeg sliten og trøtt. Samtidig får jeg ikke sove:facepalm:

i tillegg tenker jeg at nå har det vært mange rolige dager og jeg har sovet lenge. Når jeg begynner på jobb igjen og må opp tidlig, så kan det godt hende symptomer som kvalme og trøtthet kommer enda mer frem:angelic:
 
Blir som regel ikke kvalm før i uke 7 .. så nyt det :rolleyes:
 
Jeg har ikke hatt noen symptomer enda.. Noe ømme pupper rundt ikm, men ikke nå. Eneste symptomet kom i går, og det er vondt i symfysen
 
Jeg har også lest at kvalme var et godt tegn. Sist var jeg ekstremt kvalm, fikk nesten ikke i meg mat på 3 uker. MA ble oppdaget i uke 12, fosteret døde mellom uke 6/8 en gang. Alle graviditeter er ulike, jeg tror ikke det er noen tegn som er verken gode eller dårlige. Man må bare puste å håpe at alt går bra :)
 
Har aldri vært kvalm i mine to svangerskap. Hadde derimot mye murringer fra få dpo de to forrige gangene, denne gangen er det ingenting:wideyed:
 
Er 5+1, ikke kvalm annet enn om morgenen når det er lenge siden jeg har spist. Har kunn Ømme pupper og veldig "menssmerter" :happy: tenker att om jeg slipper kvalmen skal jeg feire :laughing002
 
Jeg var ikke noe særlig kvalm forrige svangerskap. Og den lille kvalmen jeg følte kom ikke før litt inn i svangerskapet. Til nå har jeg bare kjent litt murring, men har en mistanke om at migrenen og trettheten jeg kjenner er pga graviditeten.
 
Hadde hyperemesis i forrige svangerskap og spydde fra uke 7 til ungen var ute. Denne gangen er formen tipptopp :hilarious: vært på to TUL fordi jeg ikke kan fatte at det går an, men det går visst an :p
 
Jeg har ingen symptomer heller. Verken kvalm, trøtt eller ømme pupper eller noe. Hadde tenkt å vente til nyttårsaften med ny digital (fikk 2-3 på julaften, IKM på lillejulaften). Klarte selvsagt ikke vente to dager til, for er redd for at det kan ha stoppa opp, så tok digital for et par timer siden. Den viste heldigvis 3+! Så det har hvert fall økt! :dance011
 
Jeg er veldig trøtt og sur og har vondt i ryggen. Menssmerter innimellom. Litt uvel innimellom også, men ikke særlig kvalm enda.Syns det er lite symptomer I forhold til sist, men det starta ikke før jeg runda 5 uker da heller. 5+0 i morgen.

Fortsatt litt bekymret for blod på papiret hver dag denne uka, men testene stiger heldigvis.
 
Har lurt på det samme, er min første gang så har ikke noe å sammenligne med.
Er bare utrolig sliten, får blodtrykksfall hver gang jeg reiser meg, stikkinger i livmoren, og mensmurringer i korsryggen. Men de siste dagene har jeg kjent på kvalme, men det er ikke en sånn kvalme at jeg kaster opp, bare nok til at jeg er konstant dårlig :depressed:
 
Back
Topp