Dårlig stigning?

Jeg trodde denne testen viste uker fra unnfangelse? I såfall stemmer det jo veldig bra[emoji5]
Jo, forsåvidt gjor det jo det [emoji4] men siden jeg hadde tatt blodprøve 5 dager før som lå på over 900, så burde jeg fått utslag på 3+.. men jeg sluttet å teste da jeg fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek på cb+, det ble bare et stressmoment og ikke kos lenger [emoji12]
 
Jo, forsåvidt gjor det jo det [emoji4] men siden jeg hadde tatt blodprøve 5 dager før som lå på over 900, så burde jeg fått utslag på 3+.. men jeg sluttet å teste da jeg fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek på cb+, det ble bare et stressmoment og ikke kos lenger [emoji12]

Skjønner det![emoji5]
Testene er vel mest til for å vite om man er gravid, ikke for å kartlegge hvor langt på vei osv [emoji4]
 
Skjønner det![emoji5]
Testene er vel mest til for å vite om man er gravid, ikke for å kartlegge hvor langt på vei osv [emoji4]
Jeg hadde litt for sterk tro på at cbd var veldig rett på ukeindikatoren [emoji12] hadde satt all min lit på at den skulle vise fremgangen, men har forstått det slik at jeg ikke kommer til å bruke cbd mer enn å bekrefte graviditet ved en evt neste gang vi prøver igjen [emoji4] skal på tul på mandag, så får nok en bedre pekepinn på hvor langt jeg er på vei da [emoji6]
 
Har ikke tatt flere blodprøver, jeg glemte det helt mens jeg var til legen [emoji28] men var på tul 4+5 og fikk se en liten reke som lå på rett plass i livmoren, men var for tidlig å se noe hjerte.. så har ny ul på mandag, håper alt er som det skal da [emoji173]

Så herlig at du har fått bra stigning på blodprøver og fikk tul [emoji4] var vel godt å se lille skatten din på skjermen? [emoji173]
Ja, var så godt å få bekreftet at det var noe der, jeg var sikker på at jeg hadde en ny MA, så ble overlykkelig når jeg fikk se at der var ei lita reke med bankende hjerte <3

Blir spennende for deg å se på mandag om hjertet har begynt å slå :D Masse lykke til! Gleder meg til ny oppdatering :D
 
Back
Topp