Dårlig stigning?

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Har fått 2-3 på cbd 15.august, og tok blodprøve på torsdag 17.august som var på over 900. Idag tok jeg en ny cbd og forventet å få 3+, men fikk bare 2-3... burde jeg være bekymret?
dc484990990526da69e29a62ab48bbd3.jpg
 
Her er innmaten.
Øverste fra idag, nederste fra 15.august
decc47184d63ba16c0dc048913950266.jpg


Syns det gjerne ser litt skummelt ut [emoji85]
 
Burde vel kanskje vært 3+ om du hadde hcg på 900 på torsdag, men det kan også hende den er akkurat i grenseland. Kan variere hvor fort hcg stiger.

Så om du er bekymret, ville jeg heller dratt til legen for å sjekke hcg igjen, og sjekke stigning om et par dager :)
 
Burde vel kanskje vært 3+ om du hadde hcg på 900 på torsdag, men det kan også hende den er akkurat i grenseland. Kan variere hvor fort hcg stiger.

Så om du er bekymret, ville jeg heller dratt til legen for å sjekke hcg igjen, og sjekke stigning om et par dager :)
Tusen takk for svar![emoji173] skal på legekontoret i morgen, så får be om en blodprøve da.
Ble litt livlig her med en hormonell og nervøs gravid, stakkars mannen som måtte trøste meg lenge før han ble sendt på apoteket for å kjøpe ny test for meg [emoji85]

Men kjenner at håpet sank ganske kraftig..
 
Testene er jo ikke helt sikre og kan gi feil resultat. Ta en tur til legen i morgen for å ta en blodprøve. Då får du et sikkert svar[emoji173]️
 
Testene er jo ikke helt sikre og kan gi feil resultat. Ta en tur til legen i morgen for å ta en blodprøve. Då får du et sikkert svar[emoji173]️
Tusen takk for svar![emoji173]
Har nok stolt litt blindt på disse testene, er så lett for! [emoji85]
Får gjøre det, men er så nervepirrende å vente i flere dager på svar!
 
Enig med Aprilønske 2018, stor mulighet for at det er noe galt med testen også, så ikke stol helt på den[emoji173]️ men skjønner deg godt da :) hvor langt på vei er du?
 
Tusen takk for svar![emoji173] skal på legekontoret i morgen, så får be om en blodprøve da.
Ble litt livlig her med en hormonell og nervøs gravid, stakkars mannen som måtte trøste meg lenge før han ble sendt på apoteket for å kjøpe ny test for meg [emoji85]

Men kjenner at håpet sank ganske kraftig..
Huff da, skjønner jo at du blir litt nervøs, men de kan jo vise feil om det er mindre konsentrert urin også. Og har vel lest om noen som fikk 2-3 selv om hun hadde over 10000 i blod.
 
Sniker fra desember :)
Disse testene er kun indikator, så ta de med en klype salt :) hvor langt er du på vei?
 
Tusen takk for gode ord![emoji173] er helt satt ut her av dere flotte damer, dere er fantastiske[emoji173]
Fikk gubben til å dra på apoteket og kjøpe en ny test for meg i kveld, og tror jeg skal klare å slappe av nå [emoji173] men tar nok en blodprøve for å være helt sikker.
f19cef184ff3d314700417df7a879c36.jpg
 
Var 4+6 i går, 24 dpo. Tusen takk for svar, damer![emoji173] fikk sove ganske godt pga dere fikk meg til å slappe bedre av, det settes umåtelig stor pris på!! [emoji173][emoji173]
Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+3. Ble litt stresset. Plutselig følte jeg at puppene var mindre ømme også. Testet igjen i dag 5+5. Og nå var den 3+. Så jeg har nok også vært en litt treg hcg produsent. Men store variasjoner har jeg skjønt
 
Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+3. Ble litt stresset. Plutselig følte jeg at puppene var mindre ømme også. Testet igjen i dag 5+5. Og nå var den 3+. Så jeg har nok også vært en litt treg hcg produsent. Men store variasjoner har jeg skjønt
Hadde det samme som deg i går, puppene var ikke ømme i det hele tatt og jeg kjente ikke andre symptomer heller..men hadde jeg stoppet opp og tenkt meg litt om, så var jo at jeg var hormonell til tusen et ganske klart symptom [emoji23]
 
Hvordan går det? Har du fått svar på ny HCG-test? :)
Jeg tok selv en clearbluetest 13/8, den viste da 1-2, tok en ny 27/8, trodde den skulle vise 3+, men viste bare 2-3. Tok HCG-prøve 18/8, da var den 393, tok ny 28/8 da var den 4868. Tok tidlig ul 29/8 og ble datert til 6+3. Satt tilbake 1-2uker utifra siste mens, men stemmer overens med tester og HCG :)
 
Hvordan går det? Har du fått svar på ny HCG-test? :)
Jeg tok selv en clearbluetest 13/8, den viste da 1-2, tok en ny 27/8, trodde den skulle vise 3+, men viste bare 2-3. Tok HCG-prøve 18/8, da var den 393, tok ny 28/8 da var den 4868. Tok tidlig ul 29/8 og ble datert til 6+3. Satt tilbake 1-2uker utifra siste mens, men stemmer overens med tester og HCG :)

Har ikke tatt flere blodprøver, jeg glemte det helt mens jeg var til legen [emoji28] men var på tul 4+5 og fikk se en liten reke som lå på rett plass i livmoren, men var for tidlig å se noe hjerte.. så har ny ul på mandag, håper alt er som det skal da [emoji173]

Så herlig at du har fått bra stigning på blodprøver og fikk tul [emoji4] var vel godt å se lille skatten din på skjermen? [emoji173]
 
Back
Topp