Dårlig stemning hjemme?

Sukkertoppen 2.0

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Hei jenter! Er det flere steder enn her det blir skikkelig dårlig stemning hjemme på grunn av lite/ingen sex eller? Får så dårlig samvittighet for babyen som må føle det samme som meg, at jeg bare går i veien og ikke egentlig er helt velkommen :/ Stygge følelser å ha nå når alt burde blomstre og være rosenrødt ..

Tenker at det er nok lett å tenke sånn. Her er det litt motsatt dette sexgreiene, ingen dårlig stemning, for samboeren skyr sex mer enn, ja jeg vet ikke hva! Tror han synes det er kjemperart å skulle ha sex med den babyen innafor der :-P så vi har hatt sex 1 eller 2 ganger siden jul tror jeg, enda jeg egentlig har lyst! ;-) Jeg kjenner også litt på dette med "å gå iveien" eller ikke gjøre noe mens jeg bare går hjemme i permisjonen, sitter i sofaen foran tv eller data hver dag han kommer fra jobb, så må han fortsette med neste oppgave som er trening av hestene. Jeg lager jo middag til ham da, og prøver å gjøre litt smått inne sånn... 1 gang i uka kanskje? ;-) Får litt dårlig samvittighet, samtidig så er dette faktisk "vår" tid, vi skal hvile og lade opp fysisk og mentalt på det som venter oss. Og vi passer på det viktigste av alt, babyen som snart skal ut å hilse på. Jeg regner med det hovedsaklig er du som tenker slik, at det ikke er mannen som faktisk offer seg over at du er i veien?

Back
Topp