dårlig start på dage:(

nei..så trist å lese:(Hørtes merkelig ut ja..Mange gode klemmer til deg!
 
Hørt flere som sier det. Men har ingen håp uansett. Men gyn så ingen ting på ul skulle vært 9 uker på vei å jordmor kjente toppen av livmoren i uke 8 noe som ho mente var bra. Blir bare forvirra i grunn. Å gyn var mere opptatt av at jeg var blitt gravid etter så lang tid. Men det hjelper ikke meg. Når ho nå i går ikke så rester etter noe. Så spent på hva de sier imorgen. Men kommer uansett til å ha en alvorsprat med fastlege da han ikke tok meg ha alvor i uke 6 +4 da jeg sa jeg ikke følte meg gravid og hadde en dårlig magefølelse.
 
Uff, nei stakkers dere :( dere har jo bare SÅ fortjent en liten spire. HÅPER legen tar feil. Klem til deg <3
 
Håper dere at det ikke er utenfor livmoren jeg. Å at jeg ordentlig oppfølging heretter tross jeg bare er 21
 
Dette var trist å lese, håper de finner ut mer i morgen. Ønsker deg masse lykke til. god klem sendes din vei.
 
Sender deg mange gode tanker og klemmer. Har selv mistet så vet hvor hardt det er.
 
Så ufattelig trist å høre!! Det var desverre slik for meg også når jeg mistet i desember. Jeg hadde litt sammentrekninger, men blødde lite og kun i 5 dager
 
Idag ble jeg barn ennå mere forvirra. Det var vist ikke noe uten for livmoren. Men på mandag hadde jeg hcg på 300 og idag 293 så det har gått det veldig lite. Så må tilbake om en uke. For de måtte vist følge med så den blir 0 hvis ikke måtte jeg ha en utskrapning. Rart og forvirrende når de ikke ser noe rester på UL
 
Bare Å smøre seg med tolvmodighet. Å vente på nytt svar. Godt at kjæresten også får fri fra jobb. For dette er tungt om jeg måtte sittet alene hjemme
 
Back
Topp