dårlig start på dage:(

Prøver91

Forelsket i forumet
nettopp stått gikk på do. å når jeg tørket meg kom det blod på papiret:( så nå sitter jeg her da. livredd og hjertehalsen:( for at det skal ha gått galt eller er på tur til å gå galt:( ringte gyn pol siden hadde time der idag kl 1440. fikk skal 1040 i stedet. men de tok meg ikke akkurat på alvor og stilte ingen spm. håper dette kun er enn uskyldig blødning:( HA en fin mandag resten av dere:)
 
Krysser fingrer og tær for at dette går bra!! Godt det ikke er lenge til før du skal inn til undersøkelse! Lykke til!!!!
 
Krysser fingrene og håper det går bra!! Klem :)
 
Kjenner dessverre disse følelsene og redselen du har nå. Håper virkelig at du får gode nyheter hos legen i dag.

Masse masse lykke til!!!
 
krysser fingrene for att det er en uskyldig blødning! lykke til...
 
Vet hvordan du har det. Håper det går bra!!
 
Jeg har hatt masse blødninger fra uke 4 til uke 8. Blødninger i starten er veldig vanlig. Når du har mistet vet du det, da kommer det MASSE blod å klumper å du har kramper i magen.. Du har ikke mistet enda så legg deg i vadder på sofaen å slapp av så godt du kan i dagene som kommer :) Masse lykke til :)
 
åssen gikk det i dag???? tenker masse på deg <3
 
Håper alt stod bra til :) Sender mange gode tanker uansett :)
 
Jeg er også veldig nysgjerrig på hvordan det har gått idag :)
 
Uff, håpe at det gikk fint med deg <3
 
Det gikk overhode ikke bra:-( de fant ikke antydning til noe graviditet. Skal tilbake imorgen . Tok blodprøver å sånn. Kunne eventuelt bare noe uten for livmoren. :-(
 
Nei nei nei :(
Dette var trasig å lese.. Mange klemmer til deg! Krysser alt jeg har for bedre nyheter i morgen!
 
Det gjør jeg å. Men tviler ikke følt gravid i det hele tatt. Men har ikke blødd noe mere siden i går morges. Å har heller ikke vondt. Så synes dette er VELDIG rart.
 
Ikke for å knuse håpet ditt helt, men du MÅ ikke blø MYE og ha smerter.
Ene gangen jeg mistet (uke 6) blødde jeg bare litt, ingen klumper, og hadde overhode ingen som helst smerter
 
Back
Topp