Dårlig samvittighet...

Cornetto

Flørter med forumet
Eier ikke matlyst... Riskaker og Sjokolademelk funker da..men lite næring.. Fikk i meg litt tomatsuppe og hvitløksbrød idag, men kaster opp etter måltider...og kvier meg derfor å spise :/ med førstemann kan jeg ikke huske at jeg varkvalm gjennom hele dagen... Der hadde jeg mer oppstartspeoblemer på morgenen, måtte spise ritzkjeks et par timer før jeg turte å stikke foten utafor senga - og så gikk det bra. Jeg er 7 + 0 imorgen, skal på tidlig ul, blir spennende, og samtidig skummelt.. Jeg veier 10 kg mer nå enn med førstemann, og ekke så veldig fornøyd med det...så planen var jo å være aktiv og gå ned i meg selv samtidig som jeg bærer frem et barn nå...men uten energi orker jeg ikke å gå tur en gang... Må nok også ringe sjefen imorgen og si at jeg må være hjemme noen dager fremover, kaster opp og siden jeg ikke får spist eier jeg ikke energi... Og den lille energien jeg har prøver jeg å bruke på lillegull, men sovner fort om jeg får sjansen :/ konstant dårlig samvittighet ovenfor familie, jobb og kroppen min... Men samtidig er jeg sjeleglad for at vi har klart å bli gravide igjen :)

Er vi flere som har lignende utfordringer i hverdagen?

Bare ta det som det kommer!
Gjør det som er rett for deg!

Kroppen din jobber for fulle mugger akkurat nå.. Så du har ingenting å ha dårlig samvittighet over. Du driver å gror ei vakker lita spire inne i magen.. Det finnes ikke en viktigere jobb!

*trøste klem*

Bare ta det som det kommer!
Gjør det som er rett for deg!

Kroppen din jobber for fulle mugger akkurat nå.. Så du har ingenting å ha dårlig samvittighet over. Du driver å gror ei vakker lita spire inne i magen.. Det finnes ikke en viktigere jobb!

*trøste klem*

Takk Mirell, skal ta det til ettertanke :)

Jeg føler også veldig på den ovenfor jobben.. Men så er det faktisk bare sånn det er.. Og som mirell sier, tenk på hva kroppen din faktisk gjør nå :)

Back
Topp