snart2
Forelsket i forumet
Jeg har en liten gutt på 20 mnd, og nå kommer det jo snart en ny liten pjokk i huset, og jeg går rundt og har dårlig samvittighet for eldstemann. Han skjønner jo sikkert ingenting av hva som skal skje, men er utrolig klengete på meg og vil helst holde meg i hånden hele dagen, og natten for den saks skyld. Han merker nok at noe er på gang og vil ha meg for seg selv hele tiden. Ikke engang faren er god nok.
Så har jeg dårlig samvittighet for han lille i magen, at ikke han får nok oppmerksomhet. Jeg får knapt nok tid til å tenke på ham ,og hvordan skal det blir når han kommer ut?? Tror nok det kommer til å gå bra, men akkurat nå for tiden synes jeg storebror er så liten og skulle ønske jeg kunne forklare ham ting...
Så har jeg dårlig samvittighet for han lille i magen, at ikke han får nok oppmerksomhet. Jeg får knapt nok tid til å tenke på ham ,og hvordan skal det blir når han kommer ut?? Tror nok det kommer til å gå bra, men akkurat nå for tiden synes jeg storebror er så liten og skulle ønske jeg kunne forklare ham ting...