Dårlig søvn!

Jupp, våkner kl 4 hver natt. Er urolig og tissetrengt. Får som regel ikke sove igjen etterpå. :meh:

Våknet av mareritt i natt.. Huff det er så pyton! Sovnet heldigvis fort igjen men måtte opp på do to ganger i løpet av natta. Heldigvis frihelg så da kan jeg kose meg og slappe av masse :) :)

Sover dårligere jeg også.. Våkner opp og ligger bare og vrir meg, sover litt, våkner og vrir, om og om igjen.. :sleep002 Og føler jeg drømmer mye mer, som andre nevnte over! Merkelige, ekle drømmer. Ikke direkte mareritt, men veldig ekle. :eek:

Med unntak av en tissetur i løpet av natta sover jeg helt ekstremt hardt og tungt, er helt i ørska når jeg våkner.
Er nesten konstant trøtt i løpet av dagen og.

Gjør ikke annet enn å sove. 10-12 timer hver natt, og dupper av flere ganger om dagen.

Jeg våkner også flere ganger av at jeg er kvalm. Grusomt! Håper det blir bedre snart!

Våkner flere ganger i løpet av natta, da jeg har så merkelige drømmer, og blir derfor liggende våken for å fundere på om det er drøm eller virkelighet.. :confused004 Snålt:p

Jeg sov veldig dårlig frem til ca uke 6 eller noe sånt. Nå sover jeg kjempegodt, og drømmer noe helt avsindig mye rart o_O
Samme her! Sov skikkelig dårlig når jeg først fikk sove fram til uke 5-6. Men så gikk det over. Sover nå like godt som vanlig, men drømmer mye og veldig levende. Må opp kl. 5 og tisse, men sovner fort igjen :)

Back
Topp