Dårlig søvn!

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Flere som sliter med søvnen?
Jeg sover utrolig dårlig for tiden. Er så kvalm at jeg ikke får sove, og når jeg først har sovnet sover jeg bare 3-4timer. Våkner da av at jeg må på do eller av at jeg er helt ekstremt kvalm. Prøver å spise noen kjeks før jeg går på do, men stort sett ender det med oppkast. Spiser litt, legger meg, og så er det samme greia tre timer senere..

Huff samme her :/ sover kjempe dårlig, må opp får å gå på do. Kaster opp hver morgen da på tom mage, kjempe ekkelt og kjempe lei -.- føler meg helt ødelagt :/

Jeg har problemer med å sovne på kvelden. Pluss at jeg sover urolig. Hver eneste natt våkner jeg 03.30 for da må jeg på do.... hvilket resulterer i en stk ødelagt meg når klokka ringer 05.30 :/ Men jeg skal ikke klage for jeg kaster heldigvis ikke opp. Huff, håper dere blir kvitt kvalmen og oppkasten snart :)

Aldri sovet så godt i hele mitt liv...

Jeg sov veldig dårlig frem til ca uke 6 eller noe sånt. Nå sover jeg kjempegodt, og drømmer noe helt avsindig mye rart o_O

Våkner grytidlig for å gå på do, å når jeg først har reist meg så kommer kvalmen og oppkastet:(

Huff samme her :/ sover kjempe dårlig, må opp får å gå på do. Kaster opp hver morgen da på tom mage, kjempe ekkelt og kjempe lei -.- føler meg helt ødelagt :/
Jeg drikker alltid vann før jeg bøyer meg over doskåla :) det hjelper, da er det litt lettere å få opp det som vi opp :)

Jeg drikker alltid vann før jeg bøyer meg over doskåla :) det hjelper, da er det litt lettere å få opp det som vi opp :)
Huff får prøve det imorgen da :/ Helt forferdelig når det ikke er noe å kaste opp å ligge å kaste opp for det om :/

Sovner sånn rundt åtte-ni for tiden (med unntak, selvfølgelig), og er oppe 2-3 ganger hver eneste natt for å tisse. Kjempeirriterende. Også er jeg så varm om natten, så våkner innimellom helt gjennomsvett. Da må jeg skifte, og så sovner jeg ikke veldig umiddelbart etterpå. Kjempeslitsomt..

Har ingen problemer med å sove, eneste som hjelper mot kvalmen, så sover så mye som jeg kan.

Du er heldig som får sove da! :) Kjenner også at jeg trenger masse søvn for å minske kvalmen, men går ikke slik som det er nå, og havner da i en vond sirkel :grumpy:

Jeg bruker litt tid på å sovne, selv om jeg er kjepetrøtt. Og sover urolig.. Heldigvis ikke kvalm..

Sliter med å holde meg våken personlig... Bortsett fra de kveldene jeg ikke har spist kveldsmat, da våker jeg og er kvalm og får da ikke sove.

Eg har våkna midt på natta dei siste nettene - og slitt med å sovne igjen. E ikkje kvalm, og må ikkje på do - bare våkna heilt uten vidare. I natt drømte eg foresten at eg skulle på "hoppe på tur" til Syden - bare møtte opp på flyplassen og reiste dit det var ledig - eg og Linn Skåber... Hehehehe.

Eg har våkna midt på natta dei siste nettene - og slitt med å sovne igjen. E ikkje kvalm, og må ikkje på do - bare våkna heilt uten vidare. I natt drømte eg foresten at eg skulle på "hoppe på tur" til Syden - bare møtte opp på flyplassen og reiste dit det var ledig - eg og Linn Skåber... Hehehehe.

Haha, hørtes ut som en morsom tur iallefall Jeg drømmer også mye for tiden, og mye av det er relatert til graviditeten

Jeg er heldigvis ikke plaget av kvalme (bank i bordet!), men sover veldig urolig. Våkner mange ganger i løpet av natten. Og er skikkelig trøtt om dagen. Jeg drømmer vanligvis mye, jeg kan huske 4-5 drømmer etter en natt. Men nå er det enda verre, drømmer helt vanvittige drømmer! Må ofte le av meg selv når jeg våkner :)

Back
Topp