I natt har ikkje vore mi favoritt natt. Våkna kl 5 ( som vanlig av pusen so vil ha oppmerksomhet og mat) pleie som regel å sovna greit ittepå. Men ikkje i dag... Hadde krampe frå hoftå og ned i fotbladet. Prøvde å gjera øvelsa og slappa av ittepå. Men har ikkje fått sove eit gram siå da.. E da nokon so tar magnesium og føle da hjelpe mot krampa/urolige bein? Eller har andre tips so blir eg glad for da
heldigvis e eg gradert sykemedt so eg hadde fri i dag. Om ikkje hadde eg slete på jobb. Itillegg tenke eg på kor stressa sjefen gjere meg og ho greia å gje meg dårlig samvittighet øve at eg e halvt Sm og ikkje på jobb kvar dag..
Da ska liksom ikkje ein sjef gjera. Ska eg sei noko te ho, eller ka ville de gjort om de va i liknande situasjon
heldigvis e eg gradert sykemedt so eg hadde fri i dag. Om ikkje hadde eg slete på jobb. Itillegg tenke eg på kor stressa sjefen gjere meg og ho greia å gje meg dårlig samvittighet øve at eg e halvt Sm og ikkje på jobb kvar dag..
Da ska liksom ikkje ein sjef gjera. Ska eg sei noko te ho, eller ka ville de gjort om de va i liknande situasjon