Dårlig søvn, krampe ol

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
I natt har ikkje vore mi favoritt natt. Våkna kl 5 ( som vanlig av pusen so vil ha oppmerksomhet og mat) pleie som regel å sovna greit ittepå. Men ikkje i dag... Hadde krampe frå hoftå og ned i fotbladet. Prøvde å gjera øvelsa og slappa av ittepå. Men har ikkje fått sove eit gram siå da.. E da nokon so tar magnesium og føle da hjelpe mot krampa/urolige bein? Eller har andre tips so blir eg glad for da:happy:
heldigvis e eg gradert sykemedt so eg hadde fri i dag. Om ikkje hadde eg slete på jobb. Itillegg tenke eg på kor stressa sjefen gjere meg og ho greia å gje meg dårlig samvittighet øve at eg e halvt Sm og ikkje på jobb kvar dag..:shifty: Da ska liksom ikkje ein sjef gjera. Ska eg sei noko te ho, eller ka ville de gjort om de va i liknande situasjono_O

Om det er tilfeldig eller noe i det vet jeg ikke. Men har alltid vært plaget med mye vonde leggkramper men de har forsvunnet så og si etter at jeg begynte drikke mer melk og spise mer grønne grønnsaker. Sover også alltid med ullsokker (litt for store) og som regel aldri dyna over beina fra knærne og ned.

Før jeg ble gravid gikk jeg på magnesium og det fungerte veldig bra. Men ble så usikker på om dosen ble for høy når jeg var gravid at jeg sluttet helt med de.

Har ikkje vore plaga med krampe sjølv:)

Men har du tillitsvalgt på jobben? Er virkelig ikkje riktig at sjefen skal gje deg dårlig samvittighet for sjukmelding, uansett grunn og vertfall ikkje grunna graviditet!:) Snakk med sjefen din hvis du føler at det vil hjelpe, men tillitsvalgt er der for alle ansatte og er god hjelp!:)

Om det er tilfeldig eller noe i det vet jeg ikke. Men har alltid vært plaget med mye vonde leggkramper men de har forsvunnet så og si etter at jeg begynte drikke mer melk og spise mer grønne grønnsaker. Sover også alltid med ullsokker (litt for store) og som regel aldri dyna over beina fra knærne og ned.

Før jeg ble gravid gikk jeg på magnesium og det fungerte veldig bra. Men ble så usikker på om dosen ble for høy når jeg var gravid at jeg sluttet helt med de.
OK, takk for tips! Har tatt på meg store heimestrikka ullsokka no i kveld. Har høyrt om detta før iforbindelse med at eg har hatt muskelvondt i beina før. Men har nok ikkje prøvd da lenge nok te å sjå virkningen.. Ja eg får høyra med lege ang dosering av magnesium.

Har ikkje vore plaga med krampe sjølv:)

Men har du tillitsvalgt på jobben? Er virkelig ikkje riktig at sjefen skal gje deg dårlig samvittighet for sjukmelding, uansett grunn og vertfall ikkje grunna graviditet!:) Snakk med sjefen din hvis du føler at det vil hjelpe, men tillitsvalgt er der for alle ansatte og er god hjelp!:)
Ja eg ska sjå korleis det er i morgon, om ikkje bedre må eg ta det med tillitsvalgt. Har nedtelling med 17 arbeidsdagar igjen til permisjon no:happy: takk for svar :joyful:

Sjefen din har ingen rett til å gi deg dårlig samvittighet og stresse deg i denne situasjonen. Det hjelper deg ikke til å bli bedre, vel!? Prøv å snakk med henne direkte om du ikke har prøvd det allerede og forsøk å legg det frem på en saklig måte. Har du allerede gjort det, ville jeg tatt det med tillitsvalgt. Lykke til :)

Sjefen din har ingen rett til å gi deg dårlig samvittighet og stresse deg i denne situasjonen. Det hjelper deg ikke til å bli bedre, vel!? Prøv å snakk med henne direkte om du ikke har prøvd det allerede og forsøk å legg det frem på en saklig måte. Har du allerede gjort det, ville jeg tatt det med tillitsvalgt. Lykke til :)
Takk for svar! Nei da e nett da... Ska sjå litt te vekå korleis ho e då, om ikkje må eg sei ifrå! For ikkje noko kjekt å ha da sånn. Godt å ha nedtelling av arbeidsdag no! Da slår meg at da ikkje e lenge te permisjon og lille bebi kjeme:woot::D *gledasegogspentpåsammatid*:happy:

Back
Topp