Dårlig nytt på tul idag...

Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin
Krysser fingrene for at neste forsøk sitter til terminperioden. Medisinsk abort høres så forferdelig ut å måtte gjennom. *stor klem*
 
Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin
Får håpe det
Ta vare på deg selv. Det er tungt å gå gjennom
 
Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin

For en tung dag det må ha vært, håper dere tar godt vare på hverandre. Jeg håper spiren sitter snart og at den holder til termin :Heartred Stor klem.
 
Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin

Jeg hadde en MA, tilfeldig oppdget i uke 12. Dette var før mitt første barn i 2015.Fikk beskjed om å ikke prøve med det første, men jeg orket ikke å vente og vi fikk positiv test akkuratt 4 uker etter MA. Og det er idag en jente på 3 år. Så det er håp:Heartbigred
 
Jeg hadde en MA, tilfeldig oppdget i uke 12. Dette var før mitt første barn i 2015.Fikk beskjed om å ikke prøve med det første, men jeg orket ikke å vente og vi fikk positiv test akkuratt 4 uker etter MA. Og det er idag en jente på 3 år. Så det er håp:Heartbigred
Vet ikke om jeg tør å prøve med engang, livredd for at det skal skje igjen dette...
Men godt å høre at det gikk bra for deg:Heartred
 
Ånei... så trist :( Stor klem! Håper spiren klamrer seg fort og ekstra godt neste gang! :Heartred
 
Vet ikke om jeg tør å prøve med engang, livredd for at det skal skje igjen dette...
Men godt å høre at det gikk bra for deg:Heartred

Jeg fikk også positiv test 4 uker etter cytotec :) det er sikkert en mager trøst akkurat nå, men jeg har inntrykk av at det ofte er lettere å bli gravid igjen kort tid etter at man mister. Det har skjedd meg tre ganger, å alle gangene har jeg blitt gravid igjen med en gang. Ønsker deg lykke til videre å håper at spira sitter så fort dere er klar for å prøve igjen :Heartred
 
Jeg hadde en MA, tilfeldig oppdget i uke 12. Dette var før mitt første barn i 2015.Fikk beskjed om å ikke prøve med det første, men jeg orket ikke å vente og vi fikk positiv test akkuratt 4 uker etter MA. Og det er idag en jente på 3 år. Så det er håp:Heartbigred
Jeg fikk beskjed om at det bare var å kjøre på og hadde positiv test ca 4,5 uke etter min MA som også ble oppdaget i uke 12. Han som ble laget rett etter MA er nå 10 år:)
 
 
Jeg fikk beskjed om at det bare var å kjøre på og hadde positiv test ca 4,5 uke etter min MA som også ble oppdaget i uke 12. Han som ble laget rett etter MA er nå 10 år:)

Ja der ser du, tror det er veldig forskjellig. Jeg tror at kroppen blir gravid om den er klar igjen og at det ofte skjer raskt etter MA og SA. Jeg er gravid nå også så kort tid etter en SA:happy:
 
Back
Topp