Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at neste forsøk sitter til terminperioden. Medisinsk abort høres så forferdelig ut å måtte gjennom. *stor klem*Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin
Får håpe detDa var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin
Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin
Da var det hele over etter medesinsk abort idag.. Vært en lang og tung dag både psykisk og fysisk.. Håper spiren sitter igjen snart og at den sitter hele veien til termin
Vet ikke om jeg tør å prøve med engang, livredd for at det skal skje igjen dette...Jeg hadde en MA, tilfeldig oppdget i uke 12. Dette var før mitt første barn i 2015.Fikk beskjed om å ikke prøve med det første, men jeg orket ikke å vente og vi fikk positiv test akkuratt 4 uker etter MA. Og det er idag en jente på 3 år. Så det er håp
Vet ikke om jeg tør å prøve med engang, livredd for at det skal skje igjen dette...
Men godt å høre at det gikk bra for deg
Jeg fikk beskjed om at det bare var å kjøre på og hadde positiv test ca 4,5 uke etter min MA som også ble oppdaget i uke 12. Han som ble laget rett etter MA er nå 10 årJeg hadde en MA, tilfeldig oppdget i uke 12. Dette var før mitt første barn i 2015.Fikk beskjed om å ikke prøve med det første, men jeg orket ikke å vente og vi fikk positiv test akkuratt 4 uker etter MA. Og det er idag en jente på 3 år. Så det er håp
Jeg fikk beskjed om at det bare var å kjøre på og hadde positiv test ca 4,5 uke etter min MA som også ble oppdaget i uke 12. Han som ble laget rett etter MA er nå 10 år