Dårlig nytt på tul idag...

mo9que

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Var på tul idag. Skulle etter mine beregninger være 8+0 idag... Hun kunne se plommesekk en og et fosteranlegg, men ikke noe hjerteslag..

Tok hcg prøve idag og skal ta ny om 2 dager. Så blir det ny ul over helgen...

Hun ville ikke si så mye, men mente jeg kanskje var kortere på vei enn jeg tror... Håper så på et mirakel nå:smiley-angelic001
 
Last edited:
Jeg krysser også alt som krysses kan :Heartred Det kommer nok til å bli noen lange dager fremover, hold motet oppe. Sender deg en klem:Heartred
 
Krysser fingrene for deg❤️
 
Takk dere :Heartbigred

Kommer til å bli noen lange tunge dager nå.... Er helt sikker på at dette blir en ma... :crybaby2
 
Krysser fingrene! :Heartpink
 
Hcg igår (8+0) var på 41700, det er jo ganske høyt synes jeg til at gyn kun så fosteranlegg? (klamrer meg til håpet)
Ny prøve i morgen, veldig spent på hva den sier
 
Føler med deg!
Jeg har også vært på tidlig UL nå for noen dager side, da så gyn tom fostersekk men mente jeg bare var kortere på vei da. Men jeg fikk dårlig følelse etter denne, må gå å vente et par uker til på ny UL. Var i uke 6 på UL.
Det er hard å ikke vite noe, og føle seg gravid også kanskje det ikke er noe der.:(
 
Krysser fingrene! Må være forferdelig å vente i uvissheten :(
 
Føler med deg!
Jeg har også vært på tidlig UL nå for noen dager side, da så gyn tom fostersekk men mente jeg bare var kortere på vei da. Men jeg fikk dårlig følelse etter denne, må gå å vente et par uker til på ny UL. Var i uke 6 på UL.
Det er hard å ikke vite noe, og føle seg gravid også kanskje det ikke er noe der.:(
Det er helt forferdelig å gå rundt å ikke vite... Krysser fingrene for deg
 
Lykke til
 
Back
Topp