Dårlig nyhet

Unikum_91

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Da var det min tur å takke for meg, var på ultralyd i dag 13+1. Hjertet slo dessverre ikke:(synd når man virkelig kunne tenkt seg sommerbarn. Da er det sykehuset i morgen for videre oppfølging og muligens utskrapning. Gjør det vondt? :nailbiting:

Last edited:
Da var det min tur å takke for meg, var på ultralyd i dag 13+1. Hjertet slo dessverre ikke:(synd når man virkelig kunne tenkt seg sommerbarn. Da er det sykehuset i morgen for videre oppfølging og muligens utskrapning. Gjør det vondt? :nailbiting:

Åneii, så leit :( mange klemmer til deg ❤️ hadde du sett hjerte slå tidligere?

Jeg har dessverre ikke noen erfaringer, men lykke til❤️ Håper du får tilbud om så mye smertelindring som trengs ❤️

Så utrolig trist å høre :( God klem :Heartred

Åneii, så leit :( mange klemmer til deg ❤️ hadde du sett hjerte slå tidligere?

Jeg har dessverre ikke noen erfaringer, men lykke til❤️ Håper du får tilbud om så mye smertelindring som trengs ❤️
Nei, dette var første ultralyd. Men tok blodprøver i uke 10.da så det fint ut. Men vet ikke om det har noe å si

Sniker: utskrapning gjør ikke vondt, kun i sjela.

Bare å skrive om du føler deg usikker og trenger å prate om det <3
Uff.. Ja håper det ikke er så vondt. Høres skikkelig ubehagelig ut tross for at man får narkose har du hatt manhe spontanaborter?

Uff.. Ja håper det ikke er så vondt. Høres skikkelig ubehagelig ut tross for at man får narkose har du hatt manhe spontanaborter?

Har aldri hatt SA, kun en selvbestemt abort med cytotec på sykehus og en MA med utskrapning på sykehuset. Cytoteckuren var uten tvil det vondeste, utskrapning er bare «puste inn - våkne opp - ligge lett berusa i senga etterpå og så dra hjem. Lite blødninger har man og :)

Har aldri hatt SA, kun en selvbestemt abort med cytotec på sykehus og en MA med utskrapning på sykehuset. Cytoteckuren var uten tvil det vondeste, utskrapning er bare «puste inn - våkne opp - ligge lett berusa i senga etterpå og så dra hjem. Lite blødninger har man og :)
Man får jo full narkose, så det bør jo gå fint. Men hadde trodd utskrapning var verst

Så trist :( Har ingen erfaringer med det, så har ikke så mye og bidra med der, men håper du får den hjelpa du trenger, lykke til :Heartred

Så forferdelig trist å høre❤️
jeg var gjennom dette for noen mnd siden, skulle vært nesten 12 uker men hjertet stoppet i uke 7. Jeg husker jeg ble anbefalt Cytotec kur, da de helst ikke vil gjøre utskrapning pga det kan bli større komplikasjoner/sår. I mitt tilfelle startet faktisk aborten av seg selv samme kveld/natt så jeg slapp Cytotec eller utskraping. Har tatt Cytotec før og jeg synes ikke det var særlig vond. Det er det psykiske som gjør vondt. Masse lykke til uansett hva du velger❤️

Så utrolig trist!! :( huff.. ta godt vare hverandre så plutselig er det en ny spire på vei :) Jeg har hatt 2 selvbestemte aborter der jeg gjorde utskrapning. Du merker ingenting. Når jeg hadde våkner hadde man typ som mensensmerter bare, men det gikk helt fint smertemessig for min del i allfall. Masse lykke til :Heartred

Så leit å høre. utskrapning er ikke vondt, men en større påkjenning for kroppen enn medisinsk abort, som er det som anbefales i de fleste tilfeller.
det er strengt tatt ikke utskraping heller, men «utsuging» av graviditeten som har gått til grunne. masse lykke til

Back
Topp