Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det min tur å takke for meg, var på ultralyd i dag 13+1. Hjertet slo dessverre ikkesynd når man virkelig kunne tenkt seg sommerbarn. Da er det sykehuset i morgen for videre oppfølging og muligens utskrapning. Gjør det vondt?
![]()
Så utrolig trist å høreDa var det min tur å takke for meg, var på ultralyd i dag 13+1. Hjertet slo dessverre ikkesynd når man virkelig kunne tenkt seg sommerbarn. Da er det sykehuset i morgen for videre oppfølging og muligens utskrapning. Gjør det vondt?
![]()

Nei, dette var første ultralyd. Men tok blodprøver i uke 10.da så det fint ut. Men vet ikke om det har noe å siÅneii, så leitmange klemmer til deg
hadde du sett hjerte slå tidligere?
Jeg har dessverre ikke noen erfaringer, men lykke tilHåper du får tilbud om så mye smertelindring som trengs
![]()
HuffNei, dette var første ultralyd. Men tok blodprøver i uke 10.da så det fint ut. Men vet ikke om det har noe å si
når trodde de hjertet hadde sluttet å slå?Uff.. Ja håper det ikke er så vondt. Høres skikkelig ubehagelig ut tross for at man får narkose har du hatt manhe spontanaborter?Sniker: utskrapning gjør ikke vondt, kun i sjela.
Bare å skrive om du føler deg usikker og trenger å prate om det <3
Skulle vært 13+1 idag, men gynogologen mente fosteret hadde blitt 10+5Huffnår trodde de hjertet hadde sluttet å slå?
Så trist! Håper du har mange rundt deg som kan ta vare på degSkulle vært 13+1 idag, men gynogologen mente fosteret hadde blitt 10+5

Uff.. Ja håper det ikke er så vondt. Høres skikkelig ubehagelig ut tross for at man får narkose har du hatt manhe spontanaborter?
Man får jo full narkose, så det bør jo gå fint. Men hadde trodd utskrapning var verstHar aldri hatt SA, kun en selvbestemt abort med cytotec på sykehus og en MA med utskrapning på sykehuset. Cytoteckuren var uten tvil det vondeste, utskrapning er bare «puste inn - våkne opp - ligge lett berusa i senga etterpå og så dra hjem. Lite blødninger har man og![]()
Ja bare å prøve igjen når man er ferdig med dette
Blir helt ordløs nå. Håper det klaffer fort for dere igjen![]()
Man får jo full narkose, så det bør jo gå fint. Men hadde trodd utskrapning var verst