Takk for tips! Jeg har allerede jernmangel og tar piller for det, så tenker at jeg bare får være flink til å huske. Skal ta 125mg fordelt på to gjennom dagen, glemmer dem alltid så får huske bedre på det nå! Tror ikke magen min tåler så mye mer enn det. Har vært på sykehuset i dag og fått den første pilla, så i morgen skal jeg ta cytotecen. Gruer meg så sinnsykt!
Fikk resept på kvalmestillende og voltaren. Fikk beskjed om å ta voltaren og paracet. De sa ikke så mye, men fikk et skriv. Hun sa bare at om jeg blødde over det som sto på skriver eller fikk feber over 38 så skulle jeg ta kontakt. Det sto også at om jeg ikke var ferdig å blø innen 4 uker så skulle jeg ta kontakt. Normal blødning var 2-3 uker. Det jeg lurer litt på er hvor lenge et man så utslått av smerter eller låst til toalettet at man ikke klarer å gå ut av huset? Så sto det noe om at restene burde være ute innen 2 uker, men hvordan vet man at alt er ute?
Kan ikke telle klumpene liksom.
En ting hun også sa var at de anbefalte å vente en syklus før man prøvde igjen, mens jordmor sa at man kunne prøve igjen med en gang og som oftest var ekstra fruktbar da. Jeg spurte legen hvorfor de ga forskjellige beskjeder, men hun visste ikke hvorfor de anbefalte å vente og at det ikke var farlig å prøve med en gang heller. Det kommer selvfølgelig ann på om jeg fortsatt blør da.