Dårlig nyhet på tul

Da var denne reisen over for meg :( Det var ikke noe liv på ultralyden i dag, så jeg har blitt henvist til sykehuset for å en medisinsk abort siden kroppen ikke ordner opp selv. Jeg tenker at jeg gir kroppen en liten uke til for å prøve å ordne opp selv, så får jeg ta pillene om ikke det skjer noe. Med de så har jeg også mer kontroll over det som skjer føler jeg. Håper det går fort og smertefritt.

Selv om dette var slutten for meg vil jeg gjerne følge dere litt videre og se hvordan det går med dere! :Heartred
 
Da var denne reisen over for meg :( Det var ikke noe liv på ultralyden i dag, så jeg har blitt henvist til sykehuset for å en medisinsk abort siden kroppen ikke ordner opp selv. Jeg tenker at jeg gir kroppen en liten uke til for å prøve å ordne opp selv, så får jeg ta pillene om ikke det skjer noe. Med de så har jeg også mer kontroll over det som skjer føler jeg. Håper det går fort og smertefritt.

Selv om dette var slutten for meg vil jeg gjerne følge dere litt videre og se hvordan det går med dere! :Heartred

Uff. Gått inn og ut av forumet flere ganger i dag for å se opp du hadde oppdatert, håpet virkelig på en god nyhet.. Dette var kjempe trist å høre. :(
Håper spiren sitter snart! :Heartred:Heartred

Sender deg mange gode klemmer og ønsker deg og dine en riktig god jul :Heartred
 
Uff, så leit å høre:( Håper du får slappet av og kost deg litt med dine nære og kjære i jule til tross for dette. Ønsker deg en fredfull juletid:Heartred
 
Åneeeei, det var jo ikke slik timen din i dag skulle gå. Det var så sinnsykt koselig å ha deg med i denne gruppa. :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Håper kroppen klarer å ordne opp selv, og at det går sånn tålig greit etter forholdene. Både fysisk og psykisk. Tenker på deg :Heartred
 
Huff, jeg håpet så veldig at du skulle få positive nyheter:( Det er hyggelig at du fortsatt vil titte innom her:) Tenker på deg:Heartred
 
Da var denne reisen over for meg :( Det var ikke noe liv på ultralyden i dag, så jeg har blitt henvist til sykehuset for å en medisinsk abort siden kroppen ikke ordner opp selv. Jeg tenker at jeg gir kroppen en liten uke til for å prøve å ordne opp selv, så får jeg ta pillene om ikke det skjer noe. Med de så har jeg også mer kontroll over det som skjer føler jeg. Håper det går fort og smertefritt.

Selv om dette var slutten for meg vil jeg gjerne følge dere litt videre og se hvordan det går med dere! :Heartred
Huff, det var trist å høre!:(:Heartred

sender deg masse positive tanker og en god klem! Ta tiden til god, og ta vare på deg selv:Heartred
 
Tusen takk alle sammen! :Heartred Ja jeg håpet virkelig på gode nyheter jeg også, spesielt siden kvalmen tok seg litt opp den siste uken, men det var ikke den veien det skulle gå denne gang. Hjertet må ha stoppet like etter forrige ultralyd for knøttet hadde ikke vokst noe, heller krympet en mm, noe som var normalt i følge jordmor.

Så langt prøver jeg å ikke tenke så mye på det, er veldig nummen. Vi er hjemme hos foreldrene mine for jula og de vet ikke noe om det, så jeg prøver egentlig bare å holde maska. Håper ingenting skjer før vi reiser på hytta etter jul slik at vi får være alene når jeg må ta de pillene. Er ganske kjedelig å føle seg så gravid også når man vet man ikke er det lenger :(

Nå er det bare å vente på å få prøve igjen og forhåpentligvis klaffer det på første forsøk igjen:smiley-angelic001 Det kommer til å bli kjempe skummelt neste gang etter å ha gått igjennom dette :(
 
Trist å lese! :( Dersom du ender med å ta medisinsk abort så vil jeg anbefale å være raus med de smertestillende du får. Det er ingen stjerne i boka å holde ut de smertene om man har fått smertestillende. Tror jeg tok hver 2.time da jeg gikk gjennom medisinsk abort. Sender varme tanker og klemmer til deg :Heartred
 
Back
Topp