Dårlig inntrykk av jordmor

Kjedelig å høre at du hadde en slik opplevelse! Det er jo ikke bra.

Men jeg må bare ta henne litt i forsvar også, da jeg synes flere av tingene hun har påpekt er riktig og svært viktig. Fisk og melk antar jeg er pga jod. Gravide får i seg alt for lite jod og det er faktisk veldig viktig for barnets utvikling. Det er forsket mye på det nå, og man bør helst få dette dekket før man blir gravid, slik som folat. Dette burde hun forklarte nærmere, og det finnes også kosttilskudd, selv om melk og hvit fisk er det beste opptaket.

Jeg sliter også med bekkenet, og ting som hjelper er fysio, svømming, riktig trening, går turer i ulendt terreng. Har fått forskjellig tips av lege og fysio. Hun mente kanskje ikke alt på en gang, men at det er gode øvelser for å hjelpe på bekkenet. Vil anbefale deg en time til fysio i alle fall for å få gode tips. Jeg betalte 250 kr (helfo-dekning) så det trenger ikke være så dyrt. Utenom går jeg tur i skogen, da det er gratis.

Kunstig søtning skal vi ikke ha så mye av, og skjønner du kan bli fornærmet av en kommentar, men kanskje du kan prøve å sile det ut litt og tenke på at hun vil bare det beste, og mener ikke vondt med det :)

Det er helt sikkert mye som gjør at du reagerer utenom disse tingene, men det er lett at summen av alt blåses litt opp, spesielt med ekstra hormoner innenbords også.
 
Du skriver du ikke er nærtagen.
Jeg oppfatter deg som en anelse nærtagen gjennom det du skriver.
 
Back
Topp