Dårlig idag

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Idag har jeg vært ekstra trøtt så jeg måtte legge meg på formiddagen men da var det veldig nye kynnere. Disse har jo selvfølgelig fortsatt resten av dagen men ikveld har det tatt seg litt opp med kynnere som gjør meg kvalmen og kvalmen og oppkast har ankommet. Noen andre som pluselig blir så dårlige nå så langt. ? Jeg er 29 uker imorgen og har hatt veeeeldig mye utflod denne uken ......mye kynnere har jeg hatt hele veien

Kanskje du har fått omgangsyke eller har spist noe du ikke tåler?

Hender jeg blir kvalm og dårlig enda. Er 32 uker på vei..

Jeg hadde også en dårlig søndag med masse kynnere. Magen var konstant hard og vond. Hadde også mye vonde stikkinger. Er i uke 33 her da. Jeg blir også uvel når det står på som verst, men det går heldigvis bort igjen. I går formiddag var det heller ikke noe liv, så jeg jobbet skikkelig hardt med å vekke han. Drakk saft og dyttet på magen. Heldigvis fikk jeg 7 spark på 20 min, og antok at det var bra. Utpå kvelden ble han veldig aktiv (til mors store glede!), og kynnerne økte på. Har hatt mye vondt i natt også, men nå føles magen mykere igjen. Vurderer fortløpende å ringe jordmor hvis det ikke roer seg nå!

Idag har jeg vært ekstra trøtt så jeg måtte legge meg på formiddagen men da var det veldig nye kynnere. Disse har jo selvfølgelig fortsatt resten av dagen men ikveld har det tatt seg litt opp med kynnere som gjør meg kvalmen og kvalmen og oppkast har ankommet. Noen andre som pluselig blir så dårlige nå så langt. ? Jeg er 29 uker imorgen og har hatt veeeeldig mye utflod denne uken ......mye kynnere har jeg hatt hele veien
Har det helt likt. Skrev nettopp et innlegg om dette på skjult. Lurer nesten på om det er noe som går eller hva det er som skjer. Jeg kaster sjeldent opp, og i går var magen steinhard, smertene var intense, var kvalm og svimmel og endte med oppkast.. Rart å se at flere sliter med det samme.. Hvaskjera?

Kanskje du har fått omgangsyke eller har spist noe du ikke tåler?

Hender jeg blir kvalm og dårlig enda. Er 32 uker på vei..
Men har du oppkast også ?
Kynnere har tatt seg opp til ca 5-6 timen og oppkast fortsatte idag....idagble jeg sykemeldt 80 % så håper det kan hjelpe litt mot de sterke kynnere

Jeg har til tider kastet opp, men ikke sånn mange ganger på en dag. virker som det er noe annet du sliter med.

Back
Topp