Dårlig i magen?

SandraSH

Flørter med forumet
Ser der er flere som sier de er oppblåst, men er det noen som er dårlige i magen?
Jeg springer jevnlig på do ettee måltidene for å gjøre nr.2.
Er det normalt tro?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jepp... er veldig løs i magen, men på kvelden blir jeg oppblåst...

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
 
Jepp!! Progresteronet kan gjøre det med en ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
av og til, men har også vondt noen ganger, sånn helst nederst på magen.. føles som milde mensen smerter..
Er det normalt ?
 
Ser der er flere som sier de er oppblåst, men er det noen som er dårlige i magen?
Jeg springer jevnlig på do ettee måltidene for å gjøre nr.2.
Er det normalt tro?

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

I dag har jeg også hatt det slik. Uff!


♡02.03.2015♡
 
Jupp! I begynnelsen av uken var jeg SÅ oppblåst , å fikk ikke til nr 2. Nå koker og bobler det i magen , har spronge på do hele dagen i dag, glad jeg har en infeksjon i halsen så jeg kunne holde meg hjemme fra jobb i dag , ellers hadde jeg hatt et problem siden jeg står alene på jobb hele dagen :/
 
Vondt i hele magen pga luft, og har flydd på do konstant siden jeg kom fra jobb. Grøss. Kan ikke ligge på rygg i senga, for da blir det for mye press, virker det sånn. Håper der gir seg fort!
 
Jupp! I begynnelsen av uken var jeg SÅ oppblåst , å fikk ikke til nr 2. Nå koker og bobler det i magen , har spronge på do hele dagen i dag, glad jeg har en infeksjon i halsen så jeg kunne holde meg hjemme fra jobb i dag , ellers hadde jeg hatt et problem siden jeg står alene på jobb hele dagen :/

Uff, alene pā jobb? Hadde ikke jeg klart. Jabbe med kolleger er jo ofte en stor del av arbeidsdagen :p hihi


♡02.03.2015♡
 
Uff, alene pā jobb? Hadde ikke jeg klart. Jabbe med kolleger er jo ofte en stor del av arbeidsdagen :p hihi


♡02.03.2015♡


Yess :eek:

Fra 09.30 - 15 står jeg alene på jobb , eller når jeg har senvakt så er det fra 16 - 21.15 ..

Kan se for meg det blir tungt i løpet av svangerskapet når jeg må tisse mere , pluss at vi står bare hele dagen,
sitter ikke ...
 
Yess :eek:

Fra 09.30 - 15 står jeg alene på jobb , eller når jeg har senvakt så er det fra 16 - 21.15 ..

Kan se for meg det blir tungt i løpet av svangerskapet når jeg må tisse mere , pluss at vi står bare hele dagen,
sitter ikke ...

Oj, hva arbeider du med?


♡02.03.2015♡
 
Aldri hørt om noen som arbeider sā lenge alene før. Ofte kun en periode av dagen hvor det er bytte av skift. Stakkar deg. Hat du ikke vektere eller noe du kan spør om kan holde øye med butikken mens du springer pÅ do?:)


♡02.03.2015♡


Er en liten klesbutikk , trenger ikke flere på jobb. Joda , jeg spør butikken over oss om de kan se etter når jeg springer, men herregud når man blir mer gravid , å må tisse oftere ;)
 
Back
Topp