Dårlig hukommelse

Missie

Forelsket i forumet
VIP
Januarlykke 2020
Flere som sliter med utrolig dårlig hukommelse for tiden? Jeg tenker på en ting, og neste sekund har jeg glemt det jeg skulle huske :hilarious: OMG!! Håper det går over snart :wacky:
 
Føler fortsatt ikke hukommelsen er oppe og går etter forrige svangerskap og barseltid Har foreløpig ikke blitt noe verre hvertfall
 
Ja, noe så helt forferdelig også!

Og ikke kan jeg regne sammen enkle regnestykker. 13X10 var f.eks helt logisk at ble 1300. Djiis. :hilarious:
 
Godt det ikke bare er meg:playful:

Men kjipt å høre at @Gopia89 ikke har kommer seg etter siste svangerskap:inpain: Det er krise! Hehe

Kjenner jeg bruker mobilen flittig til lister for tiden:hilarious:
 
Stokker om ord som det var det naturligste i hele verden...
La oss her en kveld og yngste hadde rotet til dynene våre, så jeg sier «har var det jammen kaos i kakestykkene!» og begynner å ordne..
sambo bare ser rart på meg. I hodet mitt var dyne= kakestykke :) :)
Og hukommelsen er på grensen til dement...
 
Føler fortsatt ikke hukommelsen er oppe og går etter forrige svangerskap og barseltid Har foreløpig ikke blitt noe verre hvertfall
Samme her!!! Jeg glemte ekstremt mye forrige svangerskap og ble ikke noe bedre før ungen var nærmere 6 mnd. Nå er det likt som fra da ungen var 6 mnd gammel.
 
Helt ekstremt! Jeg pleier å ha stålkontroll på ALT! Nå kan jeg få en beskjed som jeg skal gi videre eller om noe jeg skal gjøre og i det samtalen er slutt så er beskjeden glemt. Har både glemt å videreformidle beskjeder på jobb, og en dag ringte mannen og ba meg sjekke noe for han. Jeg skulle sjekke og sende melding med en gang. 15 min senere kom jeg på det. Da hadde jeg bare sett videre på TV i mellomtiden :hilarious:
 
Må le litt over at det ikke bare er meg. Men føler med samtlige her inne:angel9

Det er skikkelig krise til tider hos meg, og blir ikke akkurat enklere når eksamen nærmer seg:banghead::dead:
 
Her er det krise. Jeg er den organiserte og husker alt. Men nå er jeg et surrehue uten sidestykke. Glemmer adgangskort og lommebok igjen på jobb, må skrive ned alt, ord blir borte, ting får nytt navn og gubben er lettere fortvilet. Og regner med at det ikke blir bedre framover...
 
Jupp, hukommelsen har virkelig svikta meg noen ganger nå, skjønner ikke at det kan være mulig en gnag. Har også vært ekstra klomsete/klønete hele svangerskapet
 
Føles mer som om jeg har hatt slag. Jeg bytter også ut ord med noe som ikke engang er relevant :rolleyes:
 
Jeg blir alltid kognitivt redusert når jeg er gravid, he he.. Mister merksnodig ørten IQ-poeng.
 
Off, ja.. e veldig distre til vanlig, men nå er jeg helt ute å kjøre:p
 
Så deilig at det ikke bare er meg, er i februar, men gud som jeg glemmer.
Senest i dag, skulle dekke på bordet. Finner frem bestikk og vi setter oss ned. Men ingenting å spise med ligger der.
Bestikket har jeg bare tatt opp av skuffen og lagt på benken :p

Jeg har jo vært litt bekymret for om det har begynt å feile litt i toppen. Så litt godt å se det er flere ;)
 
Ja! Jeg bare surrer rundt på jobb, finner ikke igjen noe, husker ikke hva jeg skulle hente og ber andre om å hjelpe meg med ting jeg allerede har fikset! :rolleyes: Glemmer hvilken dag det er og har bare ikke kontroll på noe.
 
Her er det krise. Jeg er den organiserte og husker alt. Men nå er jeg et surrehue uten sidestykke. Glemmer adgangskort og lommebok igjen på jobb, må skrive ned alt, ord blir borte, ting får nytt navn og gubben er lettere fortvilet. Og regner med at det ikke blir bedre framover...

Haha! Hos meg glemmer jeg å skrive ned det jeg skulle huske :hilarious: Så da er man like langt. La mobilen i kjøleskapet her en dag, skulle legge inn noe annet. Skjønte ikke noe og så etter den lenge :arghh::hilarious:
 
Haha! Hos meg glemmer jeg å skrive ned det jeg skulle huske :hilarious: Så da er man like langt. La mobilen i kjøleskapet her en dag, skulle legge inn noe annet. Skjønte ikke noe og så etter den lenge :arghh::hilarious:

Jeg har lister på alt i hele huset. Men det hjelper ikke siden jeg glemmer å sjekke de :facepalm:
 
Back
Topp