Dårlig fargestoff MakeSure - til info

Sommerfryd

Glad i forumet
September To Remember 2022
Aprilspirene 2025
Hei! Ville bare dele med dere en erfaring jeg har gjort nå med MakeSure strimler. Har vært veldig fornøyd med de over flere år, men har plutselig nå kjøpt et par pakker med utrolig dårlig/lite fargestoff. Se nedenfor for bilde av samme urin men tatt med ulike pakker (nederste er en annen, og opplevd flere ganger nå). Legger også ved LOT nr så dere kan sjekke også :) tidlig i testeperioden så har jo dette ganske mye å si for å se streken/følge med på utvikling
A46DE958-5016-4E5F-9179-54A86BA5AB9B.jpeg
0784BBF5-104E-4911-902D-4F9B91AA3380.jpeg

Last edited:
Hei! Ville bare dele med dere en erfaring jeg har gjort nå med MakeSure strimler. Har vært veldig fornøyd med de over flere år, men har plutselig nå kjøpt et par pakker med utrolig dårlig/lite fargestoff. Se nedenfor for bilde av samme urin men tatt med ulike pakker (nederste er en annen, og opplevd flere ganger nå). Legger også ved LOT nr så dere kan sjekke også :) tidlig i testeperioden så har jo dette ganske mye å si for å se streken/følge med på utviklingVis vedlegget 441488Vis vedlegget 441489
Husker det var mange før jul i fjor som også opplevde det samme :/

Æsj, det er jo samme lot-nr som den jeg har:rolleyes: Og jeg som er såå gira på å teste fra 7 dpo og myse etter streker:happy090:p

Æsj, det er jo samme lot-nr som den jeg har:rolleyes: Og jeg som er såå gira på å teste fra 7 dpo og myse etter streker:happy090:p
Kan jo selvfølgelig være tilfeldig altså, men 7/10 strimler i 2 pakker med det lot-nr var veldig svake og ga meg unødvendig mye stress :rolleyes::p håper ikke det skjer med deg!

Så kjedelig! Jeg var kjempefornøyd med MS i 2020. Skal sjekke opp i hvilken LOT jeg kjøpte sist. Takk for info :love2

Selvfølgelig kun dette lotnr jeg har tilgjengelig hjemme :arghh:

Selvfølgelig kun dette lotnr jeg har tilgjengelig hjemme :arghh:

Jeg har fått masse skyggestreker (like sterke mine første positive da jeg var gravid) på dette batchnummeret :( Men hvis de gir dårlig farge i tillegg, er det jo ikke vits i å bruke til å teste med tidlig nesten. Kjedelig at makesure har blitt så dårlig

Jeg dro ut og fant batchnr 1303053 heller. Flere som har hatt dårlig erfaring med den, men jeg har god erfaring med den. Se så stor forskjell, på samme urin?!
IMG_3378.jpeg

IMG_3380.jpeg

Last edited:
Oi det var stor forskjell!
Hvis du orker, syns jeg MakeSure burde få en mail med dette her!

Heldigvis har jeg det LOT nummeret med best fargestoff :angelic:
Ja, jeg har vært skikkelig bekymra for at testene mine ikke har blitt bedre de siste 3 dagene... Så nå er jeg litt sur :shifty: all den bekymringa for "ingenting"

Dette er begynt å bli en gjenganger med Make sure. Jeg har brukt de i 3 år nå og testet mye. Dette er andre gang jeg ser en tråd som omhandler dårlig batch. Fortsett å oppdater tråden og legg inn hvem som er bra eller dårlig. De gjør jo tydeligvis ikke så stor innsats for å løse problemet. Jeg hadde en runde med dårlig batch og det er så frustrerende.

Jeg var innom en runde med MS men stakk tilbake til BP like kjapt. Jeg har dog bare erfaring med EL-strimlene: diffuse. Liker BP mye bedre (de er også billigere og jeg har ingen dårlige erfaringer med dem) og velger konsekvent bort MS

IMG_9089.jpeg

Lot ; 12033 er også sykt dårlig fargestoff i. Forskjell fra babyplan vs makesure 17 dpo

Vedlegg

• IMG_9109.jpeg
    IMG_9109.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 53
  • IMG_9108.jpeg
    IMG_9108.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 50
Jeg har posta dette flere steder på forumet, men jeg fikk falsk positiv på makesure test forrige syklus, har fra begge batcher som postes her, men vet ikke hvem som var hvem. Men falsk var den da jeg ikke var gravid! Disse er også tatt på samme urin.

Vedlegg

• IMG_3668.jpeg
    IMG_3668.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 87
Hvor mange DPO var du når du tok disse testene? Har en pakke fra batch med 53 til slutt. Ikke prøvd de enda, men lurer på hvor tidlig jeg kan bruke de.
Den siste der var 17 dpo. Jeg brukte 53 først for å se at jeg var gravid, så gikk jeg tom 13 dpo. Her ser du 10-18 dpo med et par ettermiddagstester mellom. 17 dpo ettermiddag er 053 igjen.
IMG_3383.jpeg

Back
Topp