Dårlig fargestoff MakeSure - til info

Til info: begge disse to ble tatt på samme urin nå, rett etter hverandre, og begge fra en eske som slutter på 32. Tydelig veldig forskjell fra test til test om dagen :oops:

Vedlegg

• IMG_4563.jpeg
    IMG_4563.jpeg
    107,8 KB · Visninger: 32
  • IMG_4564.jpeg
    IMG_4564.jpeg
    99,3 KB · Visninger: 29
Ja, den 32 er skikkelig dritt. Tror det var den jeg fikk falsk positiv med ❤️
Uff så leit! :Heartred Håper ikke det er det for meg også :sad002 Men nå har jeg fått klar strek på to tester, og resten har en svaaaaaak strek jeg ser med litt redigering. Og har symptomer nå, så tror egentlig jeg er gravid! Men det viser hvor upålitelig denne bunken er nå, ja…

Uff så leit! :Heartred Håper ikke det er det for meg også :sad002 Men nå har jeg fått klar strek på to tester, og resten har en svaaaaaak strek jeg ser med litt redigering. Og har symptomer nå, så tror egentlig jeg er gravid! Men det viser hvor upålitelig denne bunken er nå, ja…

Du kan se bilde jeg posta lengre opp, fikk faktisk strek på to tester, men de var veldig forskjellig styrke. Clearblue var negativ, og make sure var helt blank tre timer før og tre timer etter.

Hvilken dpo er du?

Du kan se bilde jeg posta lengre opp, fikk faktisk strek på to tester, men de var veldig forskjellig styrke. Clearblue var negativ, og make sure var helt blank tre timer før og tre timer etter.
Så utrolig merkelig! Håper virkelig de forbedrer prøvene sine snart. De var alltid det mest pålitelig + de som slo ut tidligst…

Hvilken dpo er du?
Kun 10 DPO, 9 i går når jeg fikk første positive

Back
Topp