Dårlig følelse nå....

Kjenner til å overanalysere og bekymre seg, gjør det litt selv nå. Tenkte å ta tidlig ultralyd jevnlig for å ikke bekymre meg altfor mye. Har du tenkt å ta det? Lykke til uansett, håper det ikke er noe å bekymre seg for :)

Skal på TUL om 8 dager, men nå får jeg begynne med hcg-måling i morgen tror jeg, og så en til på torsdag eller fredag.

Lykke til, håper det ikke er noe å bekymre seg for <3

Håper det ikke er noe å bekymre seg for[emoji173]️ Lykke til[emoji4]

Det trenger absolutt ikke å bety at det er noe å bekymre seg for, men jeg skjønner at du gjør det <3 prøv så godt du kan å ikke tenke for mye på det, og så håper jeg HCGprøvene kan berolige deg [emoji8] klem fra meg

Det trenger absolutt ikke å bety at det er noe å bekymre seg for, men jeg skjønner at du gjør det <3 prøv så godt du kan å ikke tenke for mye på det, og så håper jeg HCGprøvene kan berolige deg [emoji8] klem fra meg

Takk Sofie ❤️

Derfor misliker jeg kanskje å streve etter å få 1-2, 2-3 og 3+ fordi jeg hadde blitt sååå urovekkende bekymret. Jeg tror det er de dumme testene og ikke noe annet[emoji173]️om du er ekstremt bekymret ta en HCG måling, pluss det er ikke mange dagene til TUL[emoji173]️

Jeg er tror ikke du har noe å bekymre deg over, som nevnt. Dumme dumme tester bare som kan være misvisende [emoji173]️

Masse klemmer

Håper dette ender godt for deg, og at du snart kan få svar og kvitte deg med bekymringene :Heartred

Dette går nok godt. Håper også testene dine tuller. Som flere sier så er det ganske mye som spiller inn når man tar slike tester, blant annet væskemengde [emoji173] ikke ta sorgene på forskudd[emoji173]

Derfor misliker jeg kanskje å streve etter å få 1-2, 2-3 og 3+ fordi jeg hadde blitt sååå urovekkende bekymret. Jeg tror det er de dumme testene og ikke noe annet[emoji173]️om du er ekstremt bekymret ta en HCG måling, pluss det er ikke mange dagene til TUL[emoji173]️

Jeg er tror ikke du har noe å bekymre deg over, som nevnt. Dumme dumme tester bare som kan være misvisende [emoji173]️

Masse klemmer
Håper dette ender godt for deg, og at du snart kan få svar og kvitte deg med bekymringene :Heartred
Håper det bare er testene som tuller, noe de ofte gjør, og at alt er bra med lilke spire! ❤️
Dette går nok godt. Håper også testene dine tuller. Som flere sier så er det ganske mye som spiller inn når man tar slike tester, blant annet væskemengde [emoji173] ikke ta sorgene på forskudd[emoji173]

Takk dere <3
Nå er første blodprøve tatt, så blir bare å vente på svaret som nok kommer i morgen.
Tenker jeg tar den andre prøven allerede i morgen, men litt senere på dagen, slik at jeg får stigningsresultatet før helgen.
Veldig skummelt dette :nailbiting:

Takk dere <3
Nå er første blodprøve tatt, så blir bare å vente på svaret som nok kommer i morgen.
Tenker jeg tar den andre prøven allerede i morgen, men litt senere på dagen, slik at jeg får stigningsresultatet før helgen.
Veldig skummelt dette :nailbiting:
Lykke til [emoji173] krysser fingrene. Tenker dette går kjempefint, testene var jo kjempesterke. Klarer du la være ta ny digital i dag?

Lykke til [emoji173] krysser fingrene. Tenker dette går kjempefint, testene var jo kjempesterke. Klarer du la være ta ny digital i dag?

Jeg håper på det beste, men forbereder meg på det verste...
Blir ingen nye digitale på meg, nå er jeg lei og gidder ikke kjøpe flere...

Flink pike!

Bra <3 dette her går fint. Du må bare prøve å tenke på noe annet, og ikke telle timer eller henge deg opp i bekymringer :) dette går bra.

CBD kan ta seg en bolle!!! Hcg målt til 11000 i dag!! :D
Nå er jeg glad!

CBD kan ta seg en bolle!!! Hcg målt til 11000 i dag!! :D
Nå er jeg glad!
Skriver her også, jippi!!!!!! Og cbd kan dra pokker i vold!!! Møkkatester altså, nå kommer jeg garantert IKKE til å ta noen flere av dem!

Back
Topp