Dårlig følelse nå....

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Jeg er 5+5 i dag. I går testet jeg med CBD og fikk 2-3. Testet igjen i dag, fortsatt 2-3.
Har demontert testene og ser at testen fra i går er sterkere enn den fra i dag... :sorry:
Slik startet det sist det gikk galt også... fikk aldri 3+ den gangen...

Test i dag øverst sammen med strimler, gårsdagens under...
IMG_1678.JPG
IMG_1676.JPG
 
Jeg er 5+5 i dag. I går testet jeg med CBD og fikk 2-3. Testet igjen i dag, fortsatt 2-3.
Har demontert testene og ser at testen fra i går er sterkere enn den fra i dag... :sorry:
Slik startet det sist det gikk galt også... fikk aldri 3+ den gangen...

Test i dag øverst sammen med strimler, gårsdagens under...
Vis vedlegget 227559
Vis vedlegget 227558
Utifra de testene synes jeg du burde fått 3+ kanskje det er noe feil med den siste digitale du tok??
 
Den siste digitale er jo betydelig mye sterkere enn den i midten? Veldig spess at den ikke slo ut på 3+ da.... tror det er noe rart med testen jeg. Kan du få tatt en ny digital om en dag eller to?
 
Nå så jeg på det nederste bildet da, det øverste skjønte jeg ikke helt hva som var hva på[emoji85][emoji85] #idiot
 
Nå tror jeg at jeg skjønte forresten[emoji85][emoji85] strimlene er jo megasterke! dette er da den 4.digitale du tar totalt? Fått 1-2 X1 og så 2-3 X3 ?
 
Nå så jeg på det nederste bildet da, det øverste skjønte jeg ikke helt hva som var hva på[emoji85][emoji85] #idiot

Du må sammenlikne den nederst (sterke) blant de tre på nederst bilde med de to innmatstripsene på det øverste bilde...
 
Nå tror jeg at jeg skjønte forresten[emoji85][emoji85] strimlene er jo megasterke! dette er da den 4.digitale du tar totalt? Fått 1-2 X1 og så 2-3 X3 ?

Stemmer
 
Utifra de testene synes jeg du burde fått 3+ kanskje det er noe feil med den siste digitale du tok??

Ville være rart om det var feil på test to dager på rad?
Det som skremmer meg mest er at innmaten i digitalen ser svakere ut i dag :/
 
Ville ringt legen og spurt om HCG måling. Ikke allright å gå rundt og være så usikker [emoji853]

Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg har ikke tatt no graviditetstest etter at CBD viste 2-3. Dette er snart 3 uker siden. Burde jeg ta en ny en for å se om den viser 3+? Ble brått nervøs jeg nå:( har hatt så lite symptomer generelt..
 
Men urin kan vel være mer konsentrert en dag enn den neste? Kan det gjøre forskjell kanskje?
 
Jeg fikk ikke 3+ før 5+6. Og da var hcg tre dager før på 3270 når jeg tok blodprøve hos lege. Tror vi skal ta testene litt med en klype salt. Det er jo en ukes"indikator", så den indikerer bare, og er ikke en fasit. Urin kan være mindre konsentrert, og hcg måles nøyaktig i blod, ikke urin. Så jeg ville ikke vært bekymret hvis du ikke har noen blødninger. Du kan jo høre med lege om du kan få ta hcg-prøver med noen dagers mellomrom? [emoji4]
 
Ville ringt legen og spurt om HCG måling. Ikke allright å gå rundt og være så usikker [emoji853]

Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg har ikke tatt no graviditetstest etter at CBD viste 2-3. Dette er snart 3 uker siden. Burde jeg ta en ny en for å se om den viser 3+? Ble brått nervøs jeg nå:( har hatt så lite symptomer generelt..

Må nok ta blodprøver ja, for ellers går nok ikke klumpen i magen bort :/
 
Men urin kan vel være mer konsentrert en dag enn den neste? Kan det gjøre forskjell kanskje?

Kanskje, ikke godt å si. Så ganske likt ut for å være ærlig...
 
Jeg fikk ikke 3+ før 5+6. Og da var hcg tre dager før på 3270 når jeg tok blodprøve hos lege. Tror vi skal ta testene litt med en klype salt. Det er jo en ukes"indikator", så den indikerer bare, og er ikke en fasit. Urin kan være mindre konsentrert, og hcg måles nøyaktig i blod, ikke urin. Så jeg ville ikke vært bekymret hvis du ikke har noen blødninger. Du kan jo høre med lege om du kan få ta hcg-prøver med noen dagers mellomrom? [emoji4]

Må nok gjøre det ja, for å roe nervene litt...
Takk for betryggende eksempel ❤️
 
Må nok ta blodprøver ja, for ellers går nok ikke klumpen i magen bort :/

Prøv ikke tenk så mye på det før eventuelt en blodprøve viser noe annet. Lett å si, men hardt å gjennomføre. Disse testene er ikke lagd til å brukes på den måten vi bruker de på. Og det kan skape unødvendige bekymringer ofte.

God klem ❤️
 
Prøv ikke tenk så mye på det før eventuelt en blodprøve viser noe annet. Lett å si, men hardt å gjennomføre. Disse testene er ikke lagd til å brukes på den måten vi bruker de på. Og det kan skape unødvendige bekymringer ofte.

God klem ❤️

Takk V ❤️
Skal forsøke å ikke ta sorgene på forskudd.
 
Det hadde vært såå mye lettere om ikke disse testene fantes.. At man faktisk måtte vente på TR bare! [emoji849]
Krysser fingrene for at du kun har normale "gravid/mamma" -bekymringer! [emoji173]️
 
Takk V ❤️
Skal forsøke å ikke ta sorgene på forskudd.

Jeg har jo vært der selv etter forrige IVF. Fine streker torsdag og null strek søndag. Men du har fine streker fortsatt og slik skal det forbli ❤️
 
Kjenner til å overanalysere og bekymre seg, gjør det litt selv nå. Tenkte å ta tidlig ultralyd jevnlig for å ikke bekymre meg altfor mye. Har du tenkt å ta det? Lykke til uansett, håper det ikke er noe å bekymre seg for :)
 
Back
Topp