Dårlig ånde.....

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Sliter dere med det??? Herregud, går å kjenne på ekkel smak i munnen hele dagen HVER dag... Og d regelrett stinker for tiden :P Tygger tygis når jeg skal ut blant folk, og pusser og skylder munnen 2 ganger daglig..... Håper det bare er for en periode!!! Blir sikkert ikke bedre av at jeg er tett i nesen 24/7.... :P

Jepp.. har lagt merke til det jeg også. Irriterende :P
Tyggis har jeg alltid på baklomma :P

Har slitt veldig med ekstrem luktesans pluss at alt jeg har spist har gitt veldig til bismak. Har ikke spist brødskive på flere uker pga at da har jeg hatt grusom brødsmak i munnen leeeenge etterpå :-/ Ser ut som det er på vei til å snu nå som jeg er 12+5 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har slitt veldig med ekstrem luktesans pluss at alt jeg har spist har gitt veldig til bismak. Har ikke spist brødskive på flere uker pga at da har jeg hatt grusom brødsmak i munnen leeeenge etterpå :-/ Ser ut som det er på vei til å snu nå som jeg er 12+5 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff ja. Sliter med det veldig jeg og. Alt jeg spiser sitter jeg igjen med vond/stygg smak. Til og med vann og sjokolade er et problem. :/

Helt grusomt. Akkurat som det er ett belegg bak i munnen som ikke forsvinner. Og luktesansen er ekstrem!!! Hoff!

Nei, men synes alle andre har dårlig ånde :p hahaha

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Jeg føler jeg har ekkel og vond ånde. Har noe belegg på tungen. Spesielt på morgenen. Og nå lukter det møkk av andres ånde også så :P

Må ha drops tilgjengelig på kontoret hele tiden for føler eg blir kvalm av den ekle smaken i munnen :-P

Her sliter jeg med veldig tørr munn, og det kan jo fort gi dårlig ånde. Kjipt, for jeg drikker utrolig mye vann!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp