Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: keti
Her snakka me om dåpen å ka den sto for..dåpsritualene..å ka so sku foregå i kyrkjo.. !!
Og sio eg å sambo ikkje e gift..so vart me oppfordra te å gifta oss..hehe..trengte ikkje å ver stor fest..å me kunne gifta oss på torsdagskvelden for den del....me satt no der å lo litt for oss sjøl når han babla i vei..( folk sa at han kom te å gjera da) ..
ORIGINAL: Katti_mh
ORIGINAL: keti
Her snakka me om dåpen å ka den sto for..dåpsritualene..å ka so sku foregå i kyrkjo.. !!
Og sio eg å sambo ikkje e gift..so vart me oppfordra te å gifta oss..hehe..trengte ikkje å ver stor fest..å me kunne gifta oss på torsdagskvelden for den del....me satt no der å lo litt for oss sjøl når han babla i vei..( folk sa at han kom te å gjera da) ..
Seriøst?? Er det normalt å legge seg oppi det da? Hehe... tror jeg hadde blitt litt paff hvis presen vår hadde begynt å tyte om at jeg og sambo burde gifte oss! Vi er da i 2007 for christ sake[:D]
Vi prata også om dåpsritualer, fikk en bok "Arvegull" tror jeg den het, og et ark til fadderene.
Ellers ble vi enige om hvilken rekkefølge barna skulle døpes i. Vi var 8 familier på samtale samtidig!
Veldig greit å gjøre det sånn syns jeg!