Dåpsbilder :)

Shauri

Forumet er livet
VIP
Her kommer litt bilder - har skrevet om dåpen (og sykdomsuka) i bloggen min her
DSC_3306resized900x400_cropped.jpg

DSC_3309resized900x400.jpg

DSC_3320resized900x400.jpg

DSC_3333resized900x400.jpg

Så fine dere er alle sammen:-)

Han presten ser skikkelig snill ut:-)

Så utrolig flotte dere var alle sammen:) så ut som en koselig dåp;):)

Kjempekoselige bilder:)
Nydeligt dåpsbarn!
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Kjempekoselige bilder:)
Nydeligt dåpsbarn!
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Takk! Moren min som begynte å strikke dåpskjolen uten at jeg visste det. Moren til stefaren min gjorde den ferdig for meg til Alexander sin dåp.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Nydelige bilder av en flott familie! :D Så ut som en fin dag! For noen skjønne barn du har!! :D
Dåpskjolen var kjempefin! Må være fint å ha et slikt håndfast minne etter moren sin :)
Fin bunad du har også, forresten! Jeg har rogalandsbunad jeg også, og samme vest som deg, men ulikt mønster på sjal og forkle + en annen type sølv.

Takk! Moren min som begynte å strikke dåpskjolen uten at jeg visste det. Moren til stefaren min gjorde den ferdig for meg til Alexander sin dåp.

Så fint å ha et slikt minne etter mamman sin:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Nydelige bilder av en flott familie! :D Så ut som en fin dag! For noen skjønne barn du har!! :D
Dåpskjolen var kjempefin! Må være fint å ha et slikt håndfast minne etter moren sin :)
Fin bunad du har også, forresten! Jeg har rogalandsbunad jeg også, og samme vest som deg, men ulikt mønster på sjal og forkle + en annen type sølv.
Bunaden er det også mor som har laget. Hun var ferdig å brodere en mnd før hun døde. Tanten min monterte den for meg :-)

Bunaden er det også mor som har laget. Hun var ferdig å brodere en mnd før hun døde. Tanten min monterte den for meg :)

Så flink!! :) Da vil jeg tro det føles ekstra spesielt å kle seg i den.

Bunaden er det også mor som har laget. Hun var ferdig å brodere en mnd før hun døde. Tanten min monterte den for meg :)

Jeg arvet min bunad etter min mor, som arvet av sin mor og så mor der igjen:-) Tre generasjoner, det er ganske fint:-)

Gratulere så mye, igjen!
Så flotte bildet - det så ut som en veldig fin dag :D

Back
Topp