Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Presten er kjempekoselig. Og veldig inspirerende.Så fine dere er alle sammen
Han presten ser skikkelig snill ut![]()
Tusen takk ;-)Så utrolig flotte dere var alle sammenså ut som en koselig dåp
![]()
Takk! Moren min som begynte å strikke dåpskjolen uten at jeg visste det. Moren til stefaren min gjorde den ferdig for meg til Alexander sin dåp.Kjempekoselige bilder
Nydeligt dåpsbarn!
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Så fint å ha et slikt minne etter mamman sinTakk! Moren min som begynte å strikke dåpskjolen uten at jeg visste det. Moren til stefaren min gjorde den ferdig for meg til Alexander sin dåp.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Bunaden er det også mor som har laget. Hun var ferdig å brodere en mnd før hun døde. Tanten min monterte den for megNydelige bilder av en flott familie!Så ut som en fin dag! For noen skjønne barn du har!!
Dåpskjolen var kjempefin! Må være fint å ha et slikt håndfast minne etter moren sin
Fin bunad du har også, forresten! Jeg har rogalandsbunad jeg også, og samme vest som deg, men ulikt mønster på sjal og forkle + en annen type sølv.
Bunaden er det også mor som har laget. Hun var ferdig å brodere en mnd før hun døde. Tanten min monterte den for meg
Bunaden er det også mor som har laget. Hun var ferdig å brodere en mnd før hun døde. Tanten min monterte den for meg
Jeg arvet min bunad etter min mor, som arvet av sin mor og så mor der igjenTre generasjoner, det er ganske fint
![]()
Så fint å ha et slikt arvestykke![]()