Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha bordkort ja. Plasserer besteforeldre før faddere![]()
Bordkort ja!
Hestesko - litt usikker, men tror faddere blir nærmest denne gangen....
Vi blir 36 stk. Besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarnHvor mange blir dere?![]()
Blir nok bordkort selv om vi bare blir 14![]()
Vi blir 14-15 stk og skal ha bordkort. Fant disse på nettet til inspirasjon:klarer ikke å bestemme meg for hvilken![]()
![]()
26stkHvor mange blir dere?![]()
Nei ååå så smart!! Vi har og polaroidkamera, men fri for bilder.. Kanskje de rekker å levere ny pakke innen 13.11? Må prøveHos oss er det spurt 20 stykker, dåpen er neste søndag 6.11 og jeg har enda ikke fått svar på hvem som kommer. Litt oppgitt. Må gi beskjed til cateringfirmaet som lager koldtbord 1.11Åhoi.
Bordkort, ja... Det skal vi ha. Mannen har kjøpt polaroidkamera i sommer, så lager A4-plakater med navn på gjestene på et ark hver. Lillegutt holder arket/plakaten og vi tar bilde av han med den, og viiippps har vi bordkort og alle får et unikt fint bilde av hanLastet ned egen font i word for plakatene. Heter child type eller noe sånt
![]()
Nei ååå så smart!! Vi har og polaroidkamera, men fri for bilder.. Kanskje de rekker å levere ny pakke innen 13.11? Må prøveTakk for supert tips, har vært helt blank på bordkort..
Jeg var i dåp der det var bare tatt bilde av lille med et blankt A4-ark også printer man ut og skriver navnet på med sprittusjNei ååå så smart!! Vi har og polaroidkamera, men fri for bilder.. Kanskje de rekker å levere ny pakke innen 13.11? Må prøveTakk for supert tips, har vært helt blank på bordkort..