Dåp

Bølle_frø

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Bordkort i dåp, yay or ney?

I såfall, hvordan plasserer man folk? Usikker på om man plasserer besteforeldre nærmest dåpsbarnet eller om det er faddere? Innspill mottas med takk :)

Bordkort ja!
Hestesko - litt usikker, men tror faddere blir nærmest denne gangen....

Bordkort ja!
Hestesko - litt usikker, men tror faddere blir nærmest denne gangen....

Bordkort. Langbord. Oss på midten på langsiden. Våre foreldre på hver vår siden. Søsken, evt med partnere på endene. Våre besteforeldre vis a vis oss. Så venner/faddere utenom familie på samme ende som min bror, siden jeg bare har en bror og samboer har 3 søsken + svigersøster.

Skal ha bordkort, laget egne på jobben, samme mønster som servietter med hvert sitt navn og bilde av frøkna, så de kan ta med hjem. Har også laget sang til henne som jeg har brukt samme design på som jeg skal feste på serviettene :) vi blir 40 stk, planlagt å ha 2 langbord med 20 på hver. Faddere med partnere og barn plasseres nærmest oss, ellers har vi fordelt slik at folk som kjenner hverandre gjerne sitter i nærheten av hverandre :)

Vi blir 14-15 stk og skal ha bordkort. Fant disse på nettet til inspirasjon:
b23db76d2671a44bbdda58665ef12ce9
klarer ikke å bestemme meg for hvilken :)

Blir nok bordkort selv om vi bare blir 14:)

Vi blir 14-15 stk og skal ha bordkort. Fant disse på nettet til inspirasjon:
b23db76d2671a44bbdda58665ef12ce9
klarer ikke å bestemme meg for hvilken :)

Takk for alle svar! ;)

Vi blir nok heller ikke så mange, rundt 16-18 stk. Ikke alle som har svart enda. Men da går det ann med bordkort selv om det ikke blir kjempemange :) forresten, takk for inspirasjon mamamoo13, det trengs ;)

Vi hadde ikke :-) satt i hestesko, hvor vi satt i midten sammen med faddere, og resten av gjestene satt seg der di ville :-)

Selv om vi ikke blir så mange tenkte jeg å lage med bilde av lille som alle kan ta med hjem som et lite minne☺️

Hos oss er det spurt 20 stykker, dåpen er neste søndag 6.11 og jeg har enda ikke fått svar på hvem som kommer. Litt oppgitt. Må gi beskjed til cateringfirmaet som lager koldtbord 1.11 :eek: Åhoi.

Bordkort, ja... Det skal vi ha. Mannen har kjøpt polaroidkamera i sommer, så lager A4-plakater med navn på gjestene på et ark hver. Lillegutt holder arket/plakaten og vi tar bilde av han med den, og viiippps har vi bordkort og alle får et unikt fint bilde av han ;) Lastet ned egen font i word for plakatene. Heter child type eller noe sånt :p

Hos oss er det spurt 20 stykker, dåpen er neste søndag 6.11 og jeg har enda ikke fått svar på hvem som kommer. Litt oppgitt. Må gi beskjed til cateringfirmaet som lager koldtbord 1.11 :eek: Åhoi.

Bordkort, ja... Det skal vi ha. Mannen har kjøpt polaroidkamera i sommer, så lager A4-plakater med navn på gjestene på et ark hver. Lillegutt holder arket/plakaten og vi tar bilde av han med den, og viiippps har vi bordkort og alle får et unikt fint bilde av han ;) Lastet ned egen font i word for plakatene. Heter child type eller noe sånt :p
Nei ååå så smart!! Vi har og polaroidkamera, men fri for bilder.. Kanskje de rekker å levere ny pakke innen 13.11? Må prøve :) Takk for supert tips, har vært helt blank på bordkort..

Nei ååå så smart!! Vi har og polaroidkamera, men fri for bilder.. Kanskje de rekker å levere ny pakke innen 13.11? Må prøve :) Takk for supert tips, har vært helt blank på bordkort..

Skulle tro dere kan få ny bildekassett før det til kameraet hvis det ikke er noen lokale som selger sånne :)

Jeg var i dåp der det var bare tatt bilde av lille med et blankt A4-ark også printer man ut og skriver navnet på med sprittusj :) så slipper du printe ut maaange ark :)

Back
Topp