Hei, dere som har tenkt å døpe, har dere bestilt lokale osv. enda? Ser det begynner å bli ganske fullt allerede de fleste plasser, og føler litt på tidspresset der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har holdt av lokale de to første helgene i maiHei, dere som har tenkt å døpe, har dere bestilt lokale osv. enda? Ser det begynner å bli ganske fullt allerede de fleste plasser, og føler litt på tidspresset der
Synes jeg høres fornuftig ut. Luna var 1 år da vi hadde navnfest, og det var veldig deilig å ha god tid til både plalegging og booking og invitasjoner og alt..Nei vi tenker å døpe litt senere denne gangen. Storebror ble døpt tre mnd gammel. Jeg hadde ikke kontroll på verken hormoner eller amming, så husker dagen som en eneste stor stressende affære. Tenker å drøye til 6 mnd alder nå så jeg også kan være med på dagen og føle jeg har kontroll![]()
Hva serverer man av mat? Fikk snitter sist dåp jeg var i, syntes dette er litt tassent, og samboer nekter å servere lapskaus, men vi er studenter begge to, og bør jo prøve å få det så billig som mulig, men orker ikke gjøre så mye selv. Snitter er vel det billigste, men er det noen som har andre forslag? Som eventuelt har laget snitter selv, og hvor mye kom det på? Tenkte på koldtbord, men det er uaktuelt med 259,- per kuvert når vi blir over 25 stk
Vi hadde salat, kyllinggryte, rundstykker og slike ting viHva serverer man av mat? Fikk snitter sist dåp jeg var i, syntes dette er litt tassent, og samboer nekter å servere lapskaus, men vi er studenter begge to, og bør jo prøve å få det så billig som mulig, men orker ikke gjøre så mye selv. Snitter er vel det billigste, men er det noen som har andre forslag? Som eventuelt har laget snitter selv, og hvor mye kom det på? Tenkte på koldtbord, men det er uaktuelt med 259,- per kuvert når vi blir over 25 stk
Burde være mulig å lage til et koldtbord på egenhånd billigere. Stress å gjøre det selv, men kanskje du kan engasjere noen venninner og be om hjelp til å tilberede dagen før?Hva serverer man av mat? Fikk snitter sist dåp jeg var i, syntes dette er litt tassent, og samboer nekter å servere lapskaus, men vi er studenter begge to, og bør jo prøve å få det så billig som mulig, men orker ikke gjøre så mye selv. Snitter er vel det billigste, men er det noen som har andre forslag? Som eventuelt har laget snitter selv, og hvor mye kom det på? Tenkte på koldtbord, men det er uaktuelt med 259,- per kuvert når vi blir over 25 stk