Dåp :)

Oi, så langt dere har kommet i planleggingen.... Her har vi såvidt oppdaget at det er noe som heter barnedåp... Og tenkt at det vil vi sannsynligvis ha... Men vi har jo ikke plass til de nærmeste slektningene en gang her i leiligheten, og ikke føler vi noen tilhørighet i noen kirke i nærheten (Oslo)... Begge foreldreparene våre bor et godt stykke unna, så det føles ikke helt naturlig å dra dit og bruke kirke der, heller. Hmmmmm..... :(

Hehe, det er en stund frem i tid ja...ikke tenkt på det eller planlagt noe i forhold til dåp og mageboeren enda vi heller i grunn...men når denne tråden dukka opp så var det enkelt å si noe. Hadde en vellykket dåp til guttungen på 19mnd, så blir å gjøre det på samme måte nå:)

Jeg har bare tenkt litt smått på det, og vi har et lokale i borettslaget som vi kommer til å bruke :) Mat og slikt har jeg absolutt ikke tenkt på, det er slikt jeg begynner å tenke på når barnet er født :p

Men en ting jeg har tenkt litt på er dette her med hvem man skal invitere. Sambo er enebarn og jeg har kun en bror, så da blir det liksom svigers og mine foreldre, pluss min bror og kjæreste, også evt. faddre med følge. Jeg har ikke besteforeldre og hans familie har ikke kontakt med sine besteforeldre så det blir ikke aktuelt å invitere dem. Er så redd for at vi kommer til å bli kjempe få og at hele situasjonen bare blir kjempe klein :( Hvem tenker dere å invitere?

Back
Topp