Dåp :)

Da blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?

Da blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
Blir i sept her, bedre å ha det i den kirken vi vil enn hvor gammel han er..

Nei, blir september eller oktober her. Med førstemann somla jeg så mye at det ble februar! Han er også maibarn.

Skal ha dåp 9.august xsmile3 har invitert 34 stk, men vet at ikke alle kan komme... Må be alle selv om, så ingen blir fornermetxsmile8 Har laget invitasjoner selv, men bestilt bordkort på nett. Har også kjøpt duker og servietter på nett. Sjekk ut pynttilfest.no, masse fint og kjapp levering!xsmile3

blir dåp 2 aug her:) søndag kveld laget jeg invitasjoner på nfoto,tirsdag lå de i postkassen:) veldig fornøyd

Nei 4 mnd er ikke sent :) mini her er 3,5 mnd når han blir døpt så ikke så langt unna :)

blir dåp 2 aug her:) søndag kveld laget jeg invitasjoner på nfoto,tirsdag lå de i postkassen:) veldig fornøyd
Jeg fikk mine i dag fra babykort.no. Bestilte søndag. Så fine så må ha ett selv :-)

Back
Topp