Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir i sept her, bedre å ha det i den kirken vi vil enn hvor gammel han er..Da blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
Nei, blir september eller oktober her. Med førstemann somla jeg så mye at det ble februar! Han er også maibarn.Da blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
Nei 4 mnd er ikke sent mini her er 3,5 mnd når han blir døpt så ikke så langt unnaDa blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
Jeg fikk mine i dag fra babykort.no. Bestilte søndag. Så fine så må ha ett selvblir dåp 2 aug her søndag kveld laget jeg invitasjoner på nfoto,tirsdag lå de i postkassen veldig fornøyd