Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir i sept her, bedre å ha det i den kirken vi vil enn hvor gammel han er..Da blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
Nei, blir september eller oktober her. Med førstemann somla jeg så mye at det ble februar! Han er også maibarn.Da blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
har invitert 34 stk, men vet at ikke alle kan komme... Må be alle selv om, så ingen blir fornermetxsmile8 Har laget invitasjoner selv, men bestilt bordkort på nett. Har også kjøpt duker og servietter på nett. Sjekk ut pynttilfest.no, masse fint og kjapp levering!
Nei 4 mnd er ikke sentDa blir det dåp når han først er 4 mnd... Ville hatt i august, men er tydeligvis ikke dåp noen av de helgene/ eller om det er fullt! Synes dere 4 mnd er sent?
Jeg fikk mine i dag fra babykort.no. Bestilte søndag. Så fine så må ha ett selvblir dåp 2 aug hersøndag kveld laget jeg invitasjoner på nfoto,tirsdag lå de i postkassen
veldig fornøyd