Dåp

Hei=)
Vi er litt usikre på om vi skal ha dåp eller ikke.. Ingen tilknytning til kirken..så blir evt fordi det er tradisjon..? Noen som har erfaring med Humanetisk forbund?
Det heter navnefest. Har aldri vært på men vi skal ha det. Vi giftet oss i regi av hef, det var en nydelig seremoni.

Denne tråden minte meg på å starte å planlegge. Har begynt å tenke på gjesteliste + lokaler og kirke. Sendte Mail til kirken igår for å høre om datoer i august/september. Tror ikke det blir bunad her hvis jeg ammer.. Virker knotete :) men dere, ber dere mange venner eller er det stort sett familie dere ber? :) vi har tenkt til å be noen vennepar, men synes det er vanskelig å vite hvor "grensa" går.

Denne tråden minte meg på å starte å planlegge. Har begynt å tenke på gjesteliste + lokaler og kirke. Sendte Mail til kirken igår for å høre om datoer i august/september. Tror ikke det blir bunad her hvis jeg ammer.. Virker knotete :) men dere, ber dere mange venner eller er det stort sett familie dere ber? :) vi har tenkt til å be noen vennepar, men synes det er vanskelig å vite hvor "grensa" går.
Her blir det kun familie dersom vi ikke ber et vennepar være faddere.. da blir selvfølgelig de også invitert :-) men kun familie som er tradisjon for oss :-)

Vi ber nærmeste familie + to vennepar som vi vet kommer til å være en stor del av livet til lillen:):)

Nærmeste familie ( som er ganske stor pga skilsmisser og gift på ny) og sånn. Pluss 2 vennefamilier( med 3 barn og 2 barn) og ca 4/5 venner til :)

Vi har i utgangspunktet kun tenkt å be familie + faddere, men kunne egentlig tenkt meg å be flere venner. Det eneste "problemet" er at det fort kan bli litt mange..

Back
Topp