Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammelt barnet er når det blir dåp, vet jeg ikke helt ennå hun har ikke kommet og har termin om 6 dager.Jeg har tenkt tanken, men ikke gjort noe med det enda. Men, dere som har bestilt allerede, hvor gammelt er barnet da?
Jeg har tenkt tanken, men ikke gjort noe med det enda. Men, dere som har bestilt allerede, hvor gammelt er barnet da?[/QUOTE
Min er 3.5 mnd på dåpsdagen
Hei=)
Vi er litt usikre på om vi skal ha dåp eller ikke.. Ingen tilknytning til kirken..så blir evt fordi det er tradisjon..? Noen som har erfaring med Humanetisk forbund?
Ja det er det jeg har fått inntrykk av også, at det er høytidelig og flotte seremonier =) de konfirmerer også ja. Interessant =)hvilke erfaringer tenker du på? ifht dåp?
- jeg er konfirmert innen humanetisk forbund og synes det var kjempebra og koselig! vet også at de har flotte sermonier ifht dåp, men har desverre ingen erfaring med det
Hehe nei vi ville få booket lokale, da det vi ville ha var opptatt flere helger rundt da babyen er 4 mnd.Oj, ikke bare jeg som er i forkjøpet!
Hehe nei vi ville få booket lokale, da det vi ville ha var opptatt flere helger rundt da babyen er 4 mnd.
Ja det var også en av grunnene. Tenkte først en helg midten av august, for da kunne hvertfall alle de nærmeste men da var lokalet opptatt, så da ble det starten av sept.Da er det jo veldig greit! Nå får vi i tillegg mulighet til å sende ut invitasjoner tidlig så vi vet hvem som kommer, og det gir andre muligheten til å planlegge ferien bedre :-D
Vi skal verken ha dåp i kirken eller navnefest i regi av humanetisk forbund - rett og slett fordi vi ikke har tilknytning til noen av de. Vi skal ha en velkomstfest hjemme hos oss med venner og familie Blir mat og kaker, pynta bord og invitasjoner - akkurat som ved en dåp, bare uten noen seremoniHei=)
Vi er litt usikre på om vi skal ha dåp eller ikke.. Ingen tilknytning til kirken..så blir evt fordi det er tradisjon..? Noen som har erfaring med Humanetisk forbund?