Dåp

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Når skal dere ha dåp, og hvor gammel er babyen da?? :)
Her har vi satt oss opp 24.mai..... Da er mini bare 2 mnd.. Ville vente til han var 3 mnd, men da ble d 28.juni, og da er d mange i familien som ikke kan..... Så da blir vi no fort ferdig med dåp denne gang :p

24. Mai her også :) nesten to mnd gammel..
Hvis ikke hadde det blitt i september, det blir litt for lenge til ;)

7. juni her :) da er lille en uke unna å "fylle" 3 måneder

6. Juni nesten 3,5 mnd

Her og er babyen to måneder når det blir dåp. Var ikke så mange datoer å velge mellom, og juli var uaktuell her i hvert fall.

Har alle dere kun en kirke dere "sokner til"/som er naturlig for dere å døpe i?

Tror vi skal ha i slutten av juni, men vi vet ikke hvilken kirke vi ønsker. Kan man velge hvilken som helst?

Har alle dere kun en kirke dere "sokner til"/som er naturlig for dere å døpe i?

Tror vi skal ha i slutten av juni, men vi vet ikke hvilken kirke vi ønsker. Kan man velge hvilken som helst?
Kan velge den kirken man vil :) jeg vil egentlig ha der jeg er fra... Men blir her som vi bor :)

Her blir det 26 juli. Lille er da nesten 5 mnd, men ingen av datoene i mai og juni passet.. det var bare en dato i mai, to i juni og en i juli å velge i.
Vi har 4 kirker å velge mellom, men 3 av de ligger for langt borte til at de blir aktuelle.

31.mai, nesten tre mnd da.

Her blir det antageligvis 14. juni (får svar fra kirkekontoret i morgen), og Tuva er da nesten 5 måneder. Vi har vært litt i tvil om vi skulle ha dåp eller ikke, så derfor var det ikke så mange datoer å velge i når jeg endelig kontaktet kirkekontoret.
Jeg spurte egentlig om vi kunne få 1.pinsedag, men da er det visst konfirmasjon.
Eventuelt kan vi få en gang i juli eller august, men det synes jeg er litt sent, så håper vi får 14. juni. Det passer med faddere også..

Godt å se at d er flere som tar d tidlig.. :P selvsagt kunne jeg tenkt meg å ventet til han var i hvert fall 3 mnd.. kanskje 4 også... men siden d er i fellesferien så blir d så dumt.. :( så da håper eg bare at lille ikke drukner i dåpskjolen :P

Her blir det 5 juli, da slekta fra England skal komme, så må ha det i ferien. Da er Magnolia nesten 4 måneder. Skulle gjerne hatt det før, men men.
Bonuser med å ha den da er at bunaden min er ferdig! Rekker ikke bruke den på 17 mai så supert at den blir klar til dåpen :D

Vi har ikke bestilt dåp enda, men planlegger å ta det i august. Da er babyen 5 måneder.

Back
Topp