Vet at hun må ringe og spørre de eneste som egentlig vet?Synes det er kult at du vet sånn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet at hun må ringe og spørre de eneste som egentlig vet?Synes det er kult at du vet sånn![]()
ville nok prøvd å lagt den i vannbad med vanish eller noe som ikke er så sterkt som klor første gangen, evt. ta den med til en håndarbeidsbutikk å høre hva de anbefaler mtp hva den er lagd avNoen av dere som har heklet dåpskjole? Å vet hvordan jeg skal få den hvit igjen?? :O
Ja det synes jeg bør gå anGår det an å feire dåpen dagen etter? Altså døpe babyen en søndag å så ha "festen" dagen etter.. Vanskelig å finne et lokal som er ledigt på de dagene det er dåp
Dumt spørsmål, men måtte du snu skjorta? Slik at den fikk sol på begge sider.. Har vasket den med omo hvit men så ikke noe stor forandring så tenkte jeg skulle prøve å vaske den en gang til å henge den ut i sola.Vask.
Tørk i sola om du har slikt tilgjengelig.
Jeg gikk ren min gule bunadsskjorte slik. Vasket med såpe for hvitt, lot tørke i sola med såpe i, altså uten å skylle, deretter vasket på nytt og lot tørke i solen etter skylling. Den ble hvit
Der er noen år siden, men jeg tror nok jeg snudde den, ja.Dumt spørsmål, men måtte du snu skjorta? Slik at den fikk sol på begge sider.. Har vasket den med omo hvit men så ikke noe stor forandring så tenkte jeg skulle prøve å vaske den en gang til å henge den ut i sola.
Vi var 5 stk, og det tok sin tid.. Men de kortet nok ned på prekenen og slikt slik at de holder seg innen 1-1,5 time.Flere som blir mange på dåpsdagen? Jenta mi skal døpes sammen med 7 andre! ser for meg at det blir en lang dag i kirken! :O
Håper det!Vi var 5 stk, og det tok sin tid.. Men de kortet nok ned på prekenen og slikt slik at de holder seg innen 1-1,5 time.