Dåp

Skjønner hva dere mener og takk for forslag, men syns fortsatt det er ganske ubehagelig.
Men jeg og gubben må sette oss ned i tenkeboksen sammen og finne ut av dette.
Det er klart! Det må jo være noe som føles riktig for dere.. min fetter giftet seg for et par år siden og hadde dåp samtidig.. hadde aldri møtt koma hans siden vi bor langt unna.. jeg ble overrasket over invitasjonen for å si det sånn.. men var koselig da :-)

Har begynt planleggingen her å:) Her blir det velkommen-til-verden-fest hjemme hos oss, uten noen seremoni. Blir nok i juli en gang, så de som bor litt unna kan kombinere med ferie. Vi inviterer den lilles besteforeldre, tanter og onkler + noen omgangsvenner og deres barn:) Vi planlegger grilling hjemme på verandaen. Lager fiktivt tak av preseninng;) Vi må leie bord og stoler, og så kjøper vi dekketøy og bordpynt:) Tenker å lage bordkort, men tenker egentlig å sende ut invitasjon på sms:p Morsomt å planlegge litt!

Har planlagt en del,for blir ganske likt som med storebror sin dåp. Har begynt å scrappe innbydelser også :) teksten kommer på senere da, når vi vet nøyaktig tid og sted.

Back
Topp