Dåp/navnfest

Nå har vi satt 26.september som dato for navnefest :)
Har begynt så smått å planlegge litt... Blir max 20stk inkl mini og to andre barn :)

Vi skal feire navnedag 31. oktober. Har reservert lokaler, og begynt å tenke på hvem vi skal invitere, det blir nok ca 40 pers.
Er det noen som har vært med på human-etisk forbund sin navnedagsseremoni før? Ser at man får plakett, hvordan er den? Et stykke papir med påskrift? Hvis det er noe fancy lurte jeg på å melde opp storebror også, siden han ikke hadde noe seremoni, men bare fest..

Vi skal feire navnedag 31. oktober. Har reservert lokaler, og begynt å tenke på hvem vi skal invitere, det blir nok ca 40 pers.
Er det noen som har vært med på human-etisk forbund sin navnedagsseremoni før? Ser at man får plakett, hvordan er den? Et stykke papir med påskrift? Hvis det er noe fancy lurte jeg på å melde opp storebror også, siden han ikke hadde noe seremoni, men bare fest..
Det er max 20 gjester per familie på seremonien.

Lillegutt er født 20. juli og vi skal ha dobbeldåp i kirken med min søsters baby (som ikke er født ennå. Termin i overgangen august/september). Kan ikke booke dåp før det barnet er født. Men vi tenker en søndag i perioden 23/10 - 13/12. Her blir det kun de nærmeste. 20 voksne og 2 dåpsbarn.

Her blir det dåp 25.oktober :) alt bestilt og klart til den store dagen :) Koldtbord med varm rett..

Dåp 11.okt ;)
Invitasjonene har kommet, ikke levert ut alle... Faddere er klare. Lokalet er leid. Kaker er bestilt. Holder på med bordkortene. Pynt har jeg ikke sett på enda, skal se hva naboen har før jeg evt kjøper inn :D Gleder meg!

8.november blir det navnefest i Grieghallen :) Tenker vi blir som sist,rett under 20,og det er nok det :) ikke planlagt mer enn det :p

Back
Topp