Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ingenting! Hadde heller ikke med forrigemann... Ingen reaksjoner fra familien heller. Min familie er agnostikere/ateister, så hadde det kommet en reaksjon det hadde jeg begynt å lure... Mannens har vel barnetroen, men respekterer at vi velger å droppe det.
Vi skal ha dåp. Vi er ikke spesielt troende, men både mannen og jeg er døpt.
Vi velger å døpe, også kan heller ungene få velge selv om de fortsatt vil stå som medlemmer i statskirken når de skal konfirmere seg. Istede for at de evt måtte ha døpt seg i 15 års alderen.
Tradisjonen i min familie er dåp, mannens familie har ingen tradisjoner, for for verken navnefest eller dåp. Men han har ikke noe imot det, så her blir det dåp
Her blir det verken dåp eller navnefest, men en velkommen-til-verden-fest ingen seremoni, men en uformell sammenkomst hjemme hos oss med familie og venner. Selvom vi ikke velger dåp eller navnefest i regi av humanetisk forbund vil vi gjerne feire at det lille vidunderet endelig har kommet til oss❤