Dåp- med flere bilder

almara

Forumet er livet
VIP

Nå funket bildeknappen, så da legger jeg til et par bilder til:) En strålende dag, var det:) Det siste bildet er av Alma! Måtte bare vise likheten mellom de to! 

Masse gode minner fra Almas dåp kommer forresten strømmende på. Er så ufattelig glad i jentene mine!

så vanvittig deilig med en kveldsgudstjeneste da, selskap først hørtes jo bra ut :) da må man liksom bli ferdig til kl 18 :)

lykke til, tipper storesøster er kjempeflink

og ikke minst, gratulerer med dåpsdagen til lillesøsteremoticon

Ååå koselig! gleder meg til å se bilder! Enda en stund til Sigurd sin dåp, så ikke begynt å tenke på det enda.

Hørtes utrolig koselig ut!!!

Gleder meg til å se bilder:)!

Takk! Alt gikk så fint! Luna var så rolig, helt salig i kirken, og Alma var veldig flink til å tørke hodet:) Hun var helt rolig under hele gudstjenesten, for det var et bord der hvor hun satt og tegnet, og ei dokkeseng og dokkevogn, så hadde hun sitt å holde på med sammen med de andre barna. .Det var så rørende alt sammen! Under feiringen sang en venninne av meg en sang, den skulle være en overraskelse, og den fikk meg til å gråte hele sangen igjennom.. Den heter Hverdag av Louis Jacoby, og handler om hverdagen med små barn. Refrenget går sånn:
"Så husk at denne dag må du ta vare på, 
den forsvinner mellom fingra dine nå.
En gang vil du savne slitet, da er det for sent å vite
det er du som gjør din dag og tinning grå."

Syns det er så godt sagt! 

Gratulere med dåp =) Så fantastisk fin tekst!!

Gratulerer med dåpen! :) Det hørtes nydelig ut, for en fantastisk fin overraskelse fra venninnen din. Gleder meg til å se dåpsbilder. :) 

Vi lot også Felix tørke hodet da lillesøster ble døpt. Alle fortalte oss at han var for liten til å være luegutt, men han klarte det også fint. Han skryter ennå av at han tok av henne luen, og tørket hodet etterpå. Jeg tror slike ting gjør inntrykk på 2-åringer. :)

Så dumt, noe skjer når jeg skal legge ut bilder, den imagefunksjonen fungerer ikke. I det hele tatt, dette nye forumet har fortsatt mange mangler!! 
Takk alle sammen, det var en strålende dag. Og ja, jeg tror det gjorde inntrykk på Alma å tørke hodet:) Hun kommer nok til å huske det veldig godt!!

Prøv dette:
Når du har lastet opp bildet i imageshack, høyreklikk på bildet og kopier det vanlig. 
Lim det så direkte inn i innlegget, uten å gå via bildeknappen.

Hoppetussa skrev:
Fru H skrev:
Gratulere med dåp =) Så fantastisk fin tekst!!

Enig:)

For noen nydelige jenter. Den dåpskjolen var veldig pen. Det nedreste bilde av Luna var bare helt fantastisk. :)

Sukkertopp skrev:
For noen nydelige jenter. Den dåpskjolen var veldig pen. Det nedreste bilde av Luna var bare helt fantastisk. :)

Takk:)
Ja, kjolen er fantastisk, syns jeg. Svigermor kjøpte den til Alma. Ei veldig snill svigermor og bestemor, selv om hun kan gå meg på nervene innimellom:) (akkurat som min egen mor, egentlig....)

Nydelige jenter og flotte bilder :o)

Back
Topp