Dåp eller navnefest?:)

Ja samme her :) ingen av oss tror, men vi er ikke meldt ut av kirken heller. Vil gjerne både gifte meg og begraves i kirken også, pga tradisjoner :)
Ja jeg og:) kunne ikke falt meg inn å gifta meg noe annet sted enn kirken!:) er vokst opp med å gå i kirken hver jul, så syns fortsatt en julegudstjeneste er vanvittig hyggelig selv om jeg ikke er troende:) fordi det er en tradisjon for meg:) tradisjoner er viktig å holde på!

<3 venter en vinterbebi <3

Ja jeg og:) kunne ikke falt meg inn å gifta meg noe annet sted enn kirken!:) er vokst opp med å gå i kirken hver jul, så syns fortsatt en julegudstjeneste er vanvittig hyggelig selv om jeg ikke er troende:) fordi det er en tradisjon for meg:) tradisjoner er viktig å holde på!

Helt enig!

Dåp

Vi skulle døpe nr 1, ettersom det er en tradisjon. Men familiene våre ligger spredt hver sin vei av Norge. Er ikke enkelt å få alle hit til en dato, for plutselig er det noen som ikke har råd til hotell, og vi hadde ikke plass til gjester (det har vi nå). Så håper på å få døpt lillemann og babyen sammen denne gang, og at folk kan komme! :)

Her blir det dåp:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Dåp:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Hadde ingen av delene med størstemann, så tror kanskje ikke det blir no denne gangen heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dåp her også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dåp

Termin 13 januar❤️❤️

Med lillemor hadde privat navnefest hjemme hos oss med nærmeste familie. Det kommer vi til å gjøre denne gangen også.

Termin januar 2015

Koslig at så mange fremdeles velger å døpe:)

Våre to barn er døpt, så her vil nr. tre også bli døpt:)

Back
Topp