Dåp eller navnefest?:)

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hva velger dere å gjøre? Dåp eller navnefest? Eller ingen av delene?:) Vi skal døpe:) enkelte ting syns jeg er veldig koslige tradisjoner:)

<3 venter en vinterbebi <3

Siden både mor og far er utmeldt fra kirken og ikke gudelige blir det navnefest uten tvil!;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Her er mine to første døpt så blir nok dåp denne gangen og :-)

Termin 4.januar ❤

Dåp :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Vi er heller ikke medlem av statskirken, så det blir navnefest i humanetisk denne gangen også. Forrige gang brukte vi min farmors gamle dåpskjole fra 1920. Utrolig lekker i blonder. Den har både farmor, min far og tante, søsken, søskenbarn og jeg brukt. Så man kan fint holde på tradisjoner selv om man ikke velger å ta det i kirken.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Blir nok døpt :)

Dåp!:)

1. Mann skal bli storebror

Her blir det også dåp :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Etter at jeg skrev dåp her, snakket vi litt mer om det og kom frem til at det blir barnevelsignelse :) jeg har hatt mest lyst til det, men trodde mannen ville ha dåp. Men sånn var det vist ikke :)

<3 Termin 25.01.15

Vi vet faktisk ikke. Har forskjellige religioner... Så har ikke snakket om det. Storesøster er døpt men dette var noe faren og hans familie ønsket.

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Ja der er jeg og:) ikke det at noen av oss er troende men dåp er en så fin tradisjon:)

<3 venter en vinterbebi <3

Ja samme her :) ingen av oss tror, men vi er ikke meldt ut av kirken heller. Vil gjerne både gifte meg og begraves i kirken også, pga tradisjoner :)

Back
Topp