Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Faren hans sa så fint: brukte du ikke kondom til typen min!! Men syntes at det va bra når det fikk sunket inn litt!! Mamma ble gla og satt bare å smilte, pappa så litt skremt uthihi!!
Broderen og svigerinnen min ble kjempeglade!!
Termin: 5.jan
min første
Sent from my iPhone using BV Forum
Reaksjonene kom vel pga at vi ikke har vert så lenge sammen!! Men de er veldig glade for det noIkke for å være slem, men jeg hadde skjønt reaksjonen om du hadde vært i slutten av tenårene, men utfra alders-tråden mener jeg på du er rundt 30 og dette er deres første..
Da syns jeg de reaksjonene er helt på jordet!!!
Jeg hadde lyst til å vente litt til, men følte at det var riktig å fortelle det no!! Foreldrene mine er nærmeste nabo, og kjører med mamma til og fra jobb!! Godt at de vet det da!! Få litt støtte i fra de ogSå gøy! Jeg har og sååp lyst til å fortelle, men samtidig så lyst til å bare ha det for oss selv en stund. Fortalte det så tidlig de to andre gangene, så denne gangen ønsker vi å bare vite om det oss to en stund![]()
Reaksjonene kom vel pga at vi ikke har vert så lenge sammen!! Men de er veldig glade for det nomen de har lov til å bli sjokket og då!!
min første
Det går braSorry, tengte ikke over at det kunne være grunnen![]()
Det gjorde eg og!! Var typen som begynte å fortelle, og då måtte eg jo bare si resten til de!!Koselig da![]()
Gruer meg til å fortelle her![]()
Jeg hadde lyst til å vente litt til, men følte at det var riktig å fortelle det no!! Foreldrene mine er nærmeste nabo, og kjører med mamma til og fra jobb!! Godt at de vet det da!! Få litt støtte i fra de oggreit at de nermeste vet det!!
min første
Oki!! Korti har du termin da?Det skjønner jeg godt! Og så er du jo kommet et godt stykke lenger på vei enn meg, ser jeg![]()
Oki!! Men tiden går fort25 januarså er bare 4+5 idag..
Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Oki!! Men tiden går fort
min første
Samme termin dato vi daDet er sant. Allerede en dag lenger idag![]()