Då va bomben sluppe!!

Så deilig :D Hvordan reagerte de da? Blir det første på begge sider ?:)

Faren hans sa så fint: brukte du ikke kondom til typen min!! Men syntes at det va bra når det fikk sunket inn litt!! Mamma ble gla og satt bare å smilte, pappa så litt skremt ut ;) hihi!!
Broderen og svigerinnen min ble kjempeglade!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Blir barnebarn nr 5 på faren hans sin side og nr 4 for mine foreldre!! :)

❤️min første❤️

Så koselig!!

Så gøy! Jeg har og sååp lyst til å fortelle, men samtidig så lyst til å bare ha det for oss selv en stund. Fortalte det så tidlig de to andre gangene, så denne gangen ønsker vi å bare vite om det oss to en stund:)

Faren hans sa så fint: brukte du ikke kondom til typen min!! Men syntes at det va bra når det fikk sunket inn litt!! Mamma ble gla og satt bare å smilte, pappa så litt skremt ut ;) hihi!!
Broderen og svigerinnen min ble kjempeglade!!

❤️min første❤️

Ikke for å være slem, men jeg hadde skjønt reaksjonen om du hadde vært i slutten av tenårene, men utfra alders-tråden mener jeg på du er rundt 30 og dette er deres første..
Da syns jeg de reaksjonene er helt på jordet!!!

Ikke for å være slem, men jeg hadde skjønt reaksjonen om du hadde vært i slutten av tenårene, men utfra alders-tråden mener jeg på du er rundt 30 og dette er deres første..
Da syns jeg de reaksjonene er helt på jordet!!!
Reaksjonene kom vel pga at vi ikke har vert så lenge sammen!! Men de er veldig glade for det no :) men de har lov til å bli sjokket og då!!

❤️min første❤️

Så gøy! Jeg har og sååp lyst til å fortelle, men samtidig så lyst til å bare ha det for oss selv en stund. Fortalte det så tidlig de to andre gangene, så denne gangen ønsker vi å bare vite om det oss to en stund:)
Jeg hadde lyst til å vente litt til, men følte at det var riktig å fortelle det no!! Foreldrene mine er nærmeste nabo, og kjører med mamma til og fra jobb!! Godt at de vet det da!! Få litt støtte i fra de og :) greit at de nermeste vet det!!

❤️min første❤️

Koselig da :D

Gruer meg til å fortelle her :P
Det gjorde eg og!! Var typen som begynte å fortelle, og då måtte eg jo bare si resten til de!! :) men var veeeeldig spendt på reaksjonen :) og gu kor deilig det er no når de vet det :) slippe å være redd for å forsnakke meg og for at de skal tro at eg har lagt på me igjen pga puppene er est ut og masse luft i magen!! ;)

❤️min første❤️

Jeg hadde lyst til å vente litt til, men følte at det var riktig å fortelle det no!! Foreldrene mine er nærmeste nabo, og kjører med mamma til og fra jobb!! Godt at de vet det da!! Få litt støtte i fra de og :) greit at de nermeste vet det!!

❤️min første❤️

Det skjønner jeg godt! Og så er du jo kommet et godt stykke lenger på vei enn meg, ser jeg:)

25 januar:) så er bare 4+5 idag..

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Det er sant ;) hihi

❤️min første❤️

Back
Topp