Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei den er automatisk i sittestilling når den vris på plass, setter den aldri i liggestilling med mindre hun skal sove.Har dere stolen i liggestilling enda? Denne stolen på bildet jo er justert opp til sittestilling![]()
Det går an å justere den lengre vekk, det gjøres når den skal snues forover. Da tar man av det fotbrettet. Men det må vel være på i bakovervendt stilling?
Hvorfor må det være på? Har det en funksjon i kollisjon?Fotbrettet må være på i bakovervendt stilling jaJeg har vært fornøyd med setet hittil, men frøkna på 2,5 begynner å få dårlig plass nå
![]()
Ja jeg kjenner jeg er litt skuffetLurer på det sammemini sitter med bøyde knær allerede som 16,5mnd
![]()
Ja det var det jeg tenkte på....Vil tro at den sksl justeres så langt inn som mulig, men er ikke sikker. Jeg har egentlig bare regnet med det så vår er trykket inn i baksetet. Det ser jo merkelig nok annerledes ut på bildet ja.
Kanskje de har gjort det for at det ser bedre ut siden det er reklame?
Hvorfor må det være på? Har det en funksjon i kollisjon?
Ja jeg kjenner jeg er litt skuffetEldste satt bakovervendt med grei plass til bena til han var 4 i besafe. Hadde håpet på det samme her, men hun har jo bena bøyd allerede som ettåring
![]()
![]()
Jepp, det går... Men fotbøylen flyttes med samtidig! Så det blir dermed ikke større plass til beina, bare større plass mellom bilens seterygg og bøylen (som i og for seg ikke har noe for seg...Det skal vel gå an å flytte setet ut sånn, der er to "håndtak", en på hver side nede på basen, som må trykkes inn og så klemmes litt opp samtidig før du kan forsiktig dra det ut i bilen. (Ups så dårlig forklart)... Om det er lov eller ei å kjøre slik må en se i instruksjonsboka.
Ja det har kanskje noe med påkjørsel bakfra at den forbøylen tar imot?Jepp, det går... Men fotbøylen flyttes med samtidig! Så det blir dermed ikke større plass til beina, bare større plass mellom bilens seterygg og bøylen (som i og for seg ikke har noe for seg...)
Jeg fikk beskjed om at fotbøylen MÅ være på. Setet er godkjent kun når denne bøylen er i bruk.
Ingen anelse... Men det er litt kjipt i forhold til beinplassen.Ja det har kanskje noe med påkjørsel bakfra at den forbøylen tar imot?
Kanskje det. Kort i beina i hvertfall![]()
Vinkelen er ikke lik, men når jeg sammenligner ser det ikke så ulikt ut. Må være et barn av liten vekst de har brukt i reklamen. Hun ser i hvert fall 2 år gammel ut, min er 11 mnd.