Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har sirona. Elsker den stolen! Gutten min er 3,5 år, 103-105 cm og 16 kg. Kan nok bruke den enda lenge for han har god plass! Er nok vekta det stopper på først. Rygglengden er null prob for oss i allefall
Har sirona. Sto mellom den og besafe men sirona var kåret til best i test og da fikk det bestemme (selv om jeg synes besafe så finere ut). Mini er ikke spes stor av seg og tenker slik at om en ulykke skjer i morgen så vil jeg ha det beste setet - ikke et fordi det kanskje kan brukes mellom 3-4år. For alt vi vet blir han bilsyk og må sitte forovervendt før den tid uansett...
Har sirona. Elsker den stolen! Gutten min er 3,5 år, 103-105 cm og 16 kg. Kan nok bruke den enda lenge for han har god plass! Er nok vekta det stopper på først. Rygglengden er null prob for oss i allefall
Vi måtte bytte før gutten ble så lang pga lengden i ryggen, så tror det varierer hvor ungen er lang [emoji6] Min hadde lang rygg og korte ben. Vi kunne ha 92 i bukser og måtte ha 104 i overdeler. Har jevnet seg litt nå, da.